کد مطلب: 

287153

تجهیز دو روستای دیگر استان خراسان رضوی به فناوری‌های نوین ارتباطی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از پایان عملیات ارتقاء تکنولوژی سایت‌های ایرانسل در دو روستای شهرستان خوشاب و اتصال کامل ساکنان این منطقه از استان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
تجهیز دو روستای دیگر استان خراسان رضوی به فناوری‌های نوین ارتباطی

به گزارش سیتنا،، علی دلگیر با اشاره به اینکه نیاز امروز هر جامعه ای بهره مندی ازخدمات نوین ارتباطی است گفت: برنامه جامع و مدونی طرح ریزی شده تا کلیه مناطق کم برخوردار استان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

وی افزود: در همین راستا، اپراتور ایرانسل از محل طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با ارتقاء تکنولوژی دوسایت خود در شهرستان خوشاب به نسل چهارم همراه، امکان ارتباطات پرسرعت و ایمن اهالی روستاهای: ترخاص و حسن آباد را فراهم ساخت.

دلگیر با اشاره به اینکه با انجام این مهم، 121 خانوار ساکن در دو روستای ترخاص و حسن آباد با جمعیتی معادل 348 نفر به فناوری های نوین ارتباطی مجهز شدند، خاطر نشان کرد: فرایند نصب و ارتقاء سایت های ارتباطی به منظور بهره مند سازی همه روستاییان بالای بیست خانوار استان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات با تمام توان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-11-07 15:41

افزودن دیدگاه جدید