کد مطلب: 

287131

ببینید| استقبال کاربران فضای مجازی از عدم تمایل وزیر خارجه ترکیه در به آغوش کشیدن وزیر خارجه آمریکا

رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی در ترکیه درباره فیلم‌های دیدار بین بلینکن و وزیر امور خارجه ترکیه نظرات جالبی بیان کردند.
ببینید| استقبال کاربران فضای مجازی از عدم تمایل وزیر خارجه ترکیه در به آغوش کشیدن وزیر خارجه آمریکا

به گزارش سیتنا، رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی در ترکیه درباره فیلم‌های دیدار بین بلینکن و وزیر امور خارجه ترکیه نظرات جالبی بیان کردند.

در این ویدئو‌ها، تلاش ناشیانه وزیر امور خارجه آمریکا برای در آغوش گرفتن همکار ترکیه‌ای خود و عدم تمایل وزیر خارجه ترکیه برای این کار دیده می شود. شما می توانید چهره شوک زده آنتونی بلینکن را در این ویدئو مشاهده کردند.

در همین راستا، روزنامه ترکیه‌ای «حریت» دلیل امتناع «هاکان فیدان»، وزیر خارجه ترکیه از در آغوش گرفتن همتای آمریکایی‌اش، را «عدم تدبیر» وزیر آمریکایی قبل از مراسم استقبال رسمی عنوان کرد.

این روزنامه توضیح داد که وقتی خودروی وزیر خارجه آمریکا به مقر وزارت امور خارجه ترکیه رسید، فیدان، وزیر خارجه ترکیه، مقابل درب این وزارتخانه ایستاد؛ روال معمولی است که برای هر وزیری که می‌آید اتفاق می‌افتد.

این روزنامه در ادامه با بیان اینکه بلینکن بلافاصله پس از رسیدن خودرو به ساختمان وزارتخانه خارجه ترکیه از خودروی خود پیاده نشد، نوشت که وی در داخل خودرو در حال صحبت با تلفن باقی مانده است.

رفتار وزیر خارجه آمریکا خشم فیدان را برانگیخت که تصمیم گرفت به ساختمان بازگردد.

شاید این تنها دلیل استقبال سرد وزیر خارجه ترکیه از همتای آمریکایی‌اش باشد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-11-07 09:15

افزودن دیدگاه جدید