کد مطلب: 

286583

معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری: پروژه فیبرنوری در شهر ارومیه آغاز شد

سرپرست معاونت راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: به دنبال توافق شهرداری ارومیه و شرکت صبانت و با همت استانداری آذربایجان غربی، فیبرکشی در شهر ارومیه از چند روز پیش آغاز شد و لازم است از تمام ظرفیت‌های شرکت صبانت برای پیشرفت پروژه فیبرنوری استفاده شود.
مهدی روحانی نژاد

به گزارش سیتنا، مهدی روحانی نژاد با اشاره به آغاز پروژه فیبرنوری در شهر ارومیه گفت: به دنبال توافق شهرداری ارومیه و صبانت و با همت استانداری این استان، فیبرکشی در شهر ارومیه از چند روز پیش آغاز شد.

وی از توافق میان شهرداری ارومیه با شرکت صبانت به‌عنوان مجری این پروژه خبر داد و افزود: لازم است از تمام ظرفیت‌های شرکت صبانت برای پیشرفت پروژه فیبرنوری استفاده شود.

روحانی نژاد در این نشست که با حضور معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی و مدیرکل صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی، مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر رگولاتوری و مدیرعامل شرکت صبانت برگزار شد، عنوان کرد: علاوه بر بررسی دقیق و فنی پروژه FTTH، نیاز است در چند روز آینده، تمام بحث‌های فنی و زمان بندی این پروژه مشخص و محل‌های اتصال بستر به شبکه پیش‌بینی شود.

معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری در ادامه سفر به آذربایجان غربی در بازدید از میزان پیشرفت پروژه فیبرنوری در شهرهای خوی و سلماس، عنوان کرد: همکاری شهرداری‌های خوی و سلماس با شرکت صبانت، باعث شده پروژه فیبرنوری پیشرفت زیادی در این شهرها داشته باشد و در استان پیشرو باشند. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم برای پیشبرد و اجرایی کردن مصوبه شورای عالی فضای مجازی، ایجاد امکان دسترسی ۲۰ میلیون پوشش خانوار تا افق ۱۴۰۴ را هدف‌گذاری کرده و حمایت‌های تشویقی برای آن در نظر گرفته است.

جلسه

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-10-24 10:06

افزودن دیدگاه جدید