کد مطلب: 

286505

آیا ایلان ماسک شریک کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در غزه می‌شود؟!

با ادامه کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی، مسوولان حوزه ارتباطات این رژیم در حال مذاکره با ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس‌ایکس برای پوشش استارلینک در مناطق درگیری نزدیک به غزه هستند تا همزمان با تقویت ارتباطات باند پهن، نسبت به توقف ارتباطات سلولی و اینترنتی در غزه اقدام کنند.
آیا ایلان ماسک شریک کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در غزه می‌شود؟!

به گزارش سیتنا به نقل از منابع خبری، از آنجا که استارلینک در حال حاضر در مناطق فلسطین اشغالی در دسترس نیست، یک مقام رژیم غاصب صهیونیستی گفت که «اسرائیل در حال مذاکره با اسپیس ایکس برای ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک، به ویژه در مناطق نزدیک به منطقه درگیری [غزه] است».

این مقام رژیم صهیونیستی گفت: «از آنجا که اسرائیل به دنبال تقویت ارتباطات خود در زمان جنگ، همچنین توقف ارتباطات سلولی و اینترنتی در غزه است، نیازمند اینترنت ماهواره‌ای است».

شلومو کرهی، وزیر ارتباطات رژیم غاصب صهیونیستی در X (توئیتر سابق) نوشت: «هماهنگی‌ها در حال انجام است تا امکان بهره برداری از پایانه های ارتباطی اسپیس‌اکس فراهم شود تا امکان اتصال اینترنت پهن باند گسترده در اسرائیل فراهم شود».

مشخص نیست که آیا ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس‌ایکس حاضر است به درخواست مقامات رژیم غاصب صهیونیستی برای برقراری ارتباطات اینترنت ماهواره‌ای پاسخ مثبت دهد و در کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی در غزه شریک باشد؟!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-10-22 11:25

افزودن دیدگاه جدید