کد مطلب: 

285705

تمسخر آیفون ۱۵ پرو در تبلیغ جدید گوگل

کمپین تبلیغاتی گوگل که با مکالمات طنزآمیز و شوخی‌های بین گوشی پیکسل و آیفون آغاز شد، با رونمایی اپل از محصول جدیدش (آیفون ۱۵ پرو)، سوژه جدیدی برای ویدیوهای کمپین تبلیغاتی و مسخره کردن محصولات رقیب پیدا کرده است.
تمسخر آیفون ۱۵ پرو در تبلیغ جدید گوگل

به گزارش سرویس بین‌الملل سیتنا، گوگل اخیرا کمپین تبلیغاتی BestPhoneForever را به‌راه انداخته تا ویژگی‌های برتر گوشی‌هایش را در معرض توجه قرار دهد. در این سری ویدیوها که معمولاً با ماجرای شوخی‌های یک گوشی گوگل و یک گوشی آیفون می‌گذرد، غول موتور جستجو به ساخته‌ جدید اپل طعنه می‌زند. حال که چند وقتی از معرفی جدیدترین پرچم‌دار اپل گذشته، نوبتی هم که باشد، نوبت ایفای نقش آیفون ۱۵ در یکی از این کلیپ‌ها است.

در روزهای اخیر و پس از رونمایی اپل از محصولات کمپانی خود، ویدیوی جدید کمپین تبلیغاتی گوگل با حس‌وحالی ترسناک در حساب ایکس یا توییتر شعبه آمریکای این کمپانی منتشر شد.

این ویدیو، با تعریف داستانی ترسناک که پیکسل ۷ پرو برای آیفون ۱۵ پرو مکس انتخاب کرده آغاز می‌شود. در میانه ویدیو، آیفون با قطع صحبتِ پیکسل می‌گوید که او از آینده می‌ترسد؛ آینده‌ای که در آن معرفی سری ۸ گوشی پیکسل اتفاق می‌افتد.

آیفون در ادامه صحبت‌ها می‌گوید با اینکه به‌تازگی معرفی شده، اما می‌ترسد که کاربران پیکسل ۸ را به او ترجیح دهند. آیفون همچنین از تغییرات مختصری که به تعویض درگاه شارژ او به تایپ سی ختم می‌شود شکایت کرد.

در این قسمت از ویدیو اگرچه پیکسل پس از چند طعنه آب‌دار، به مهربانی با آیفون برخورد می‌کند اما در سکانس پایانی ویدیو و ورود هیولای کیبورددار جنگل، آیفون از تنه درختی که روی آن نشسته بود به پایین می‌افتد.

گوگل چهارشنبه هفته آینده از سری پیکسل ۸ رونمایی می‌کند. علاوه‌براین، انتظار داریم که پیکسل واچ ۲ و اندروید ۱۴ نیز در مراسم گوگل حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2023-10-01 07:51

افزودن دیدگاه جدید