کد مطلب: 

285389

شیائومی از پرچمداران خوش‌قیمت و جذابش رونمایی کرد

شرکت شیائومیدر مراسم معرفی محصولات جدید خود، علاوه بر رونمایی از پرچمدار جذاب ردمی نوت ۱۳ پروپلاس، از نسخه ساده و پرو نوت ۱۳ نیز رونمایی کرد.
شیائومی از پرچمداران خوش‌قیمت و جذابش رونمایی کرد

به گزارش سیتنا، شیائومی در مراسم معرفی محصولات جدید خود، علاوه بر رونمایی از پرچمدار جدیدش، نوت ۱۳ پروپلاس، نسخه ساده و پرو این گوشی را نیز به عنوان دو نمونه جدید از بهترین گوشی‌های میان‌رده و خوش‌قیمت بازار با طراحی جذاب و استفاده از امکانات و سخت‌افزار بسیار خوب معرفی کرد.

طبق اعلام کمپانی شیائونی، گوشی ردمی نوت ۱۳ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ ۱۲۰ هرتز AMOLED با وضوح ۲٬۴۰۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل مجهز است که از پردازنده‌ Dimensity 6080 مدیاتک، ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 بهره گرفته است.

در پنل پشتی این گوشی، که از بهترین‌های فهرست میان‌رده‌ها خواهد بود، از یک دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، دوربین عمق‌سنج دو مگاپیکسلی و در بالای نمایشگر ردمی نوت ۱۳ دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است.

ردمی نوت ۱۳ با ظرفیت باتری ۵ هزار میلی‌آمپری و شارژ سیمی ۳۳ وات، قرار است در سه رنگ مشکی، آبی و سفید به قیمت پایه ۱۵۰ دلار روانه بازار شود.

اما نسخه پرو این گوشی، از پردازنده‌ جدید Snapdragon 7s Gen 2 بهره برده و به حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. در این نسخه از ردمی شیائومی همانند نمونه ساده آن، از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ ۱۲۰ هرتز AMOLED با وضوح ۲٬۷۱۲ در ۱٬۲۲۰ پیکسل استفاده شده و برخلاف نوت ۱۳ که حسگر انگشت آن در کنار دستگاه قرار گرفته، از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند.

شیائومی از پرچمداران خوش‌قیمت و جذابش رونمایی کرد

ردمی نوت ۱۳ پرو از دوربین دوبرابری ۲۰۰ مگاپیکسلی با حسگر HP3 سامسونگ نسبت به نوت ۱۳ استفاده کرده و دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی است. همچنین در بالای نمایشگر، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

ردمی نوت ۱۳ پرو از حجم باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر و شارژ سریع ۶۷ وات برخوردار است و در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید و بنفش تولید خواهد شد.

قیمت پایه این گوشی ۱۹۲ دلار اعلام شده و هر دو گوشی جدید شیائومی با رابط کاربری MIUI 14 بر پایه‌ی اندروید ۱۳ عرضه می‌شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-09-22 14:35

افزودن دیدگاه جدید