کد مطلب: 

284980

وزیر ارشاد: سال آینده سامانه سماح با کمترین مشکل در خدمت زائران خواهد بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال زائرانی بودند که به واسطه عدم ثبت‌نام دچار مشکلاتی شدند و همه کسانی که به سفر اربعین‌ مشرف می‌شوند باید بتوانند در اسرع وقت ثبت‌نام کنند، لذا این قول را می‌دهیم که سال آینده سامانه سماح با کمترین مشکل در خدمت زائران باشد.
محمدمهدی اسماعیلی

به گزارش سیتنا، محمدمهدی اسماعیلی در راستای رویکرد مردمی دولت سیزدهم و پاسخگوی بی‌واسطه با مردم در دور دوم پاسخگویی برخط دولتمردان برای سومین بار در محل مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر و پاسخگوی سوالات مردم شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره گلایه یک شهروند از اختلال در سامانه سماح در اوج پیک اربعین تصریح کرد: امسال بیش از پنج بار با رییس سازمان‌حج برای سامانه سماح تذکر داده ام، دوستان توجیهاتی از جهت حجم‌ ثبت‌نام‌ها داشته‌اند که بخشی از آنها قابل قبول بود ولی درخواست کرده‌ام گروه کارشناسی جدید شکل گیرد و از چند متخصصین حوزه فناوری‌های نو دعوت شود تا مشکل این سامانه برای همیشه حل و فصل و برای سال آتی این مشکلات به حداقل خود برسد.

وی در ادامه بیان‌کرد: امسال زائرانی بودند که به واسطه عدم ثبت نام دچار مشکلاتی شدند. همه کسانی که به سفر اربعین‌ مشرف می‌شوند باید بتوانند در اسرع وقت ثبت نام کنند این قول را می‌دهیم که سال آینده سامانه سماح با کمترین مشکل در خدمت زائران باشد. روز گذشته از حدود سه میلیون نفری که در سامانه ثبت نام‌کرده بودند در پژوهشگاه فرهنگ و هنر نظر سنجی صورت گرفت و نتیجه نظر سنجی به استحضار ایت الله رئیسی خواهد رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-09-11 08:23

افزودن دیدگاه جدید