کد مطلب: 

284021

ببینید| سخنگوی دولت: تاکسی‌های هیبریدی در تهران به تدریج جایگزین خودروهای بنزینی می‌شوند

سخنگوی دولت گفت: برنامه‌ای کوتاه و بلند مدت داریم تا تاکسی‌های هیبریدی را در شهر تهران در جهت اصلاح الگوی مصرف و کاهش آلایندگی‌های کلان‌شهرها به تدریج جایگزین فرسوده‌ها و خودروهای بنزینی کنیم‌.
علی بهادری جهرمی

به گزارش سیتنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت امروز (25 مرداد ماه)، گفت: با پیشنهاد وزیر صمت تعدادی خودروی برقی امروز مجددا به نمایش در آمدند.

سخنگوی دولت گفت: وزارت صمت طرحی را با مشارکت شهرداری در دستورکار دارند که به کاهش آلایندگی‌ها در کلان‌شهرها کمک می‌کند؛ مرحله اول این طرح اجرا شده است تا حمل و نقل‌های عمومی به سمت خودرهای برقی برود و برنامه زمان‌بندی میان‌مدت و کوتاه مدت نیز برای آن طراحی شده است.

وی، ادامه داد: برنامه‌ای کوتاه و بلند مدت داریم تا تاکسی‌های هیبریدی را در شهر تهران در جهت اصلاح الگوی مصرف و کاهش آلایندگی‌های کلان‌شهرها به تدریج جایگزین فرسوده‌ها و خودروهای بنزینی کنیم‌.

بهادری جهرمی با بیان اینکه امروز یکی از دستورات جلسه تنظیم آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از پنج سال بود افزود: با راهبری وزارت صمت و وزارت راه این خودروهای حمل و نقل عمومی را وارد خواهیم کرد و آئین‌نامه خودروهای سواری نیز در دست بررسی است.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-08-16 11:38

افزودن دیدگاه جدید