کد مطلب: 

290792

ببینید| بهادری جهرمی: حمایت از شرکت های دانش بنیان افزایش پیدا کرده است

سخنگوی دولت گفت: در حمایت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان افزایش پیدا کرده است، تعداد شرکت‌های ثبت شده طی دو سال اخیر سه برابر شده است و اشتغال هم در این شرکت‌ها طبق گزارشی که معاون علمی در اختیار ما قرار داده است، تا حدود هشت برابر افزایش پیدا کرده است.
ببینید| بهادری جهرمی: حمایت از شرکت های دانش بنیان افزایش پیدا کرده است

به گزارش سیتنا، علی بهادری جهرمی در نشست خبری هفتگی خود، اظهار کرد: در حمایت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان افزایش پیدا کرده است، تعداد شرکت‌های ثبت شده طی دو سال اخیر سه برابر شده است و اشتغال هم در این شرکت‌ها طبق گزارشی که معاون علمی در اختیار ما قرار داده است، تا حدود هشت برابر افزایش پیدا کرده است.

وی، ادامه داد: قریب به چهار هزار فرصت بورسیه تحصیلی برای نخبگان دانشگاهی در بخش‌‌های خصوصی و شرکت‌های دولتی فراهم شده است.

سخنگوی دولت، خاطرنشان کرد: از همه نخبگانی که علاقمند به فعالیت در مجموعه‌های اداری هستند، با مراجعه به سایت ملی نخبگان می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

همچنین وی، تاکید کرد: در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در صورت استفاده از کالابرگ و خرید از سبد غذایی مورد تایید وزارت کار، به مبلغ ۲۲۰ هزار تومان به ازای هر فرد به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان کالابرگ افزوده می شود و هر فرد می تواند تا ۶۲۰ هزار تومان از کالابرگ استفاده کند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-06 11:25

افزودن دیدگاه جدید