کد مطلب: 

283094

ضربه واتس‌اپ به ساعت‌های هوشمند اپل

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا، از راه‌اندازی نسخه‌ای از اپلیکیشن واتس‌اپ برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی خبر داد و گفت این نسخه دیگر نیازمند اتصال به گوشی نیست.
ضربه واتس‌اپ به ساعت‌های هوشمند اپل

به گزارش سیتنا، بر اساس گزارش وب‌سایت تک کرانچ، این نسخه به صورت آزمایشی عرضه می‌شود تا پیش از رونمایی رسمی در چند ماه آینده، اشکالات آن برطرف شود.

با این نسخه از واتساپ، دارنده ساعت می‌تواند مکالمه انجام دهد، به پیام‌های متنی و صوتی پاسخ دهد، از ایموجی‌ استفاده کند و تماس‌های اپلیکیشن را دریافت کند.

این برنامه قابلیت پاسخ سریع به پیام ها را بدون نزدیک بودن گوشی هوشمند به ساعت ارائه می‌دهد

اسلام غانم، کارشناس فناوری اطلاعات، در گفت‌وگو با اسکای نیوز انتشار این نسخه جدید را اقدامی قابل پیش‌بینی از شرکت متا توصیف کرد و گفت زاکربرگ مایل است با ساعت‌های هوشمند «اپل» رقابت کند، به همین دلیل این نسخه از واتساپ را برای ساعت‌های اندرویدی عرضه کرده تا کاربران را وادار به خرید ساعت‌های مجهز به سیستم عامل «Wear OS 3» کند.

اما زاکربرگ برای موفقیت در این مرحله باید مزایای زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد که آنها را از ساعت‌های هوشمند «اپل» جدا کرده و به سمت ساعت‌های مجهز به سیستم عامل گوگل جذب کند.

ساعت‌های هوشمند «اپل» که با سیستم «WatchOS» کار می‌کنند، برنامه «واتس‌اپ» جداگانه ندارند و بنابراین مزایای ارسال پیام و برقراری تماس از طریق برنامه را ندارند، اگرچه با فعال کردن تنظیمات در «iPhone» مرتبط، مشاهده و پاسخ به پیام‌های دریافتی فراهم می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-07-23 14:49

افزودن دیدگاه جدید