کد مطلب: 

283043

استوری تلگرام برای کاربران پولی از راه رسید

ویژگی جدید استوری که تلگرام وعده داده بود، از راه رسید اما فعلا برای کاربران سرویس اشتراکی این پیام رسان قابل دسترس است.
استوری تلگرام برای کاربران پولی از راه رسید

به گزارش سیتنا، پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، ماه گذشته اعلام کرده بود این اپلیکیشن پیام‌رسان به زودی ویژگی استوری را اضافه کرده و به کاربران امکان می‌دهد افرادی که می‌توانند استوری آنها را مشاهده کنند و همچنین مدت نمایش استوری را کنترل کنند. کاربران متعددی در توییتر اعلام کردند که این ویژگی جدید را مشاهده کرده اند.

استوری‌های تلگرام، شبیه ویژگی مشابه در مسنجر فیس بوک است و به صورت حباب‌های قابل گسترش در بالای لیست مکالمه، نشان داده می‌شود. کاربران می‌توانند انتخاب کنند که استوری برای همه قابل مشاهده باشد و همزمان، گزینه‌های دیگری شامل امکان مشاهده فقط برای مخاطبین (به استثنای) و مخاطبین منتخب یا دوستان نزدیک را دارند.

همچنین می‌توان زیرنویس و لینک به استوری اضافه کرد و دیگران را تگ کرد. کاربران همچنین می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای گرفته شده توسط دوربین‌های جلو و عقب را به‌طور همزمان، مانند پست‌های موجود در  اپلیکیشن بی‌ریل (BeReal)، به اشتراک بگذارند. استوری‌های تلگرام، شبیه ویژگی مشابه در مسنجر فیس بوک است و به صورت حباب‌های قابل گسترش در بالای لیست مکالمه، نشان داده می‌شود. ک

اگر کاربران مایل نباشند پست‌های مخاطب خاصی را مشاهده کنند، می‌توانند آنها را به لیست مخفی بخش مخاطبان خود اضافه کنند. بعلاوه، کاربران می‌توانند انتخاب کنند که استوری آنها پس از چه مدتی، ناپدید شود. استوری تلگرام می‌تواند مانند سرویس‌های دیگر، پس از ۲۴ ساعت یا پس از شش، ۱۲ یا ۴۸ ساعت ناپدید شود. همچنین می‌توان استوری‌ها را به صورت دائم در صفحه پروفایل خود نمایش داد و همزمان، تنظیمات حریم خصوصی را برای هر پست، انتخاب کرد.

همه می‌توانند استوری‌ها را مشاهده کرده و به آنها واکنش نشان دهند. با این حال، برای ارسال استوری، کاربران باید مشترک سرویس "تلگرام پریمیوم" باشند. برای این منظور، کاربران باید جدیدترین نسخه تلگرام را داشته باشند و ماهانه ۴.۹۹ دلار پرداخت کنند.

سرویس اشتراکی تلگرام که سال گذشته عرضه شد، امکاناتی مانند بارگزاری چهار گیگابایت داده، دانلود سریع‌تر، استیکرهای منحصر و تبدیل صدا به متن دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-07-22 13:23

افزودن دیدگاه جدید