کد مطلب: 

282669

ضرورت توجه به آموزش در تغییر ریل اقتصاد به سمت دانش‌بنیان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، گفت: برای تغییر ریل اقتصاد به سمت اقتصاد دانش‌بنیان، باید دوره‌های آموزشی مرتبط با تغیر نگرش فعالان اقتصادی و توسعه کسب‌وکارهای رقابت‌پذیر برگزار شود.
اقتصاد دانش‌بنیان

به گزارش سیتنا، کارگاه آموزشی بیزینس کوچینگ با حضور محمدمهدی ربانی کارآفرین و مربی کسب‌وکار و با موضوع تله‌های ذهنی مدیران، در اتاق کرمان برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان در این کارگاه آموزشی، گفت: بیزینس کوچینگ حلقه مفقوده کسب‌وکارهای رقابتی است که نه‌تنها بنگاه‌های دارای مشکل بلکه بنگاه‌های دارای رونق هم باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

سیدمهدی طبیب زاده با اشاره به اینکه رواج یافتن این نوع آموزش می‌تواند به بنگاه‌ها در صحنه رقابت بین‌المللی کمک کند، ابراز امیدواری کرد: همه اهداف بیزینس کوچینگ ازجمله ارتقای کیفیت، تغییر نگرش، ایجاد اعتمادبه‌نفس و سایر توانمندی‌های موردنیاز مدیران در این کارگاه آموزشی محقق شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد استان بهره‌ور نیست و متکی به منابعی است که روزی به پایان خواهد رسید، گفت: برای تغییر ریل اقتصاد به سمت اقتصاد دانش‌بنیان، نیازمند برگزاری این‌گونه دوره‌های آموزشی هستیم.

رئیس اتاق کرمان ادامه داد: بر همین اساس، اتاق طیف وسیعی از آموزش‌ها را برای فعالان اقتصادی در برنامه دارد و معتقدیم که اگر برگزاری دوره‌های آموزشی نهادینه شود می‌توان سطح مهمی از مهارت را ایجاد کرد که حرکت اتاق در همین راستا است.

طبیب زاده افزود: می‌توان با گردهمایی سازمان‌های همسو و معتقد به آموزش، مدلی ارائه کرد که با انجام آموزش‌های مستمر و برنامه‌ریزی شده، سطح مهارت‌های لازم را در استان افزایش دهیم، نهضت آموزش‌های نو را ایجاد و به دانش‌بنیان شدن اقتصاد استان کمک کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2023-07-12 08:13

افزودن دیدگاه جدید