کد مطلب: 

291993

سلطانی: ارتقای حوزه‌های دانش‌بنیان به اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی وابسته است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ارزش افزوده به اینترنت اشیاء بستگی دارد، گفت: شرکت مخابرات به طور نظام‌‌مند از حوزه‌های اقتصادی به‌ ویژه در بخش مهم و اساسی مانند کشاورزی و دامپروری با در اختیار گذاشتن آخرین فناوری‌های مربوط به اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی حمایت می‌کند.
سلطانی: ارتقای حوزه‌های دانش‌بنیان به اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی وابسته است

به گزارش سیتنا، مهندس مجید‌ سلطانی، در همایش مخابرات و تحول دیجیتال و نقش آن در صنعت کشاورزی که چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در منطقه البرز با حضور تعدادی از معاونین ستادی و مدیران مخابرات برگزار شد، اظهار داشت: ارتقای شرکت‌های دانش‌بنیان و اقتصاد‌محور در سایه ورود به حوزه هوش مصنوعی امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به موضوع توسعه کسب‌و‌کار مبتنی بر زیست‌بوم نوآوری افزود: ایجاد زیست‌بوم نوآوری و خلاقیت در رشد صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات با استفاده از ظرفیت‌های فکری و علمی جامعه میسر است.

مهندس سلطانی، اولویت‌های شرکت مخابرات ایران در حوزه انقلاب صنعتی چهارم را طراحی و تدوین سیاست‌های اجرایی و عملیاتی  و ایجاد شبکه هم‌افزایی دانست و گفت: چالش‌های اصلی پیش روی ذی‌نفعان در نوآوری، ناکافی‌بودن خط‌ مشی‌ها، منابع و دانش مناسب برای نوآوران و تغییرات دیجیتالی است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: توسعه نظامات کلیدی نوآوری با هدف تسریع بهره‌برداری از فرصت‌های تحول دیجیتال و استفاده از ظرفیت بخش‌های مهم اقتصادی مانند کشاورزی، بسیار اساسی است که در همایش امروز، نکاتی کاملاً عملی برای پیشرفت اقتصاد مبتنی بر نوآوری کشاورزی به عنوان تضمین‌کننده امنیت و سلامت غذایی جامعه و نقش مخابرات در  تحقق آن مطرح شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-07 09:20

افزودن دیدگاه جدید