کد مطلب: 

282639

ادامه برخی اختلال‌های موقتی در دسترسی به اسنپ فود؛ وعده رفع کامل اختلال ها

به دنبال وقوع اختلال در دسترسی به اسنپ فود که حوالی ظهر دیروز دوشنبه (19 تیرماه) رخ داد، کاربران برای یک ساعت و اندی با پیغام از دسترس خارج شدن این سرویس مواجه شدند؛ اگرچه اختلال‌های موقتی در دسترسی به اسنپ فود در هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ، شب گذشته نیز ادامه داشت، اما امروز اختلال‌ها در نسخه موبایل به حداقل رسیده است و گاها اختلال‌هایی در نسخه دسکتاپ این سرویس مشاهده می‌شود.
ادامه برخی اختلال‌های موقتی در دسترسی به اسنپ فود

به گزارش خبرنگار سیتنا، به دنبال وقوع اختلال در دسترسی به اسنپ فود که حوالی ظهر دیروز دوشنبه (19 تیرماه) رخ داد، کاربران برای یک ساعت و اندی با پیغام از دسترس خارج شدن این سرویس مواجه شدند.

در همین حال اعلام شد که دلیل این اختلال قطع برق دیتاسنتر افرانت بوده است که میزبانی از اسنپ فود را عهده دار است.

اگرچه اختلال‌های موقتی در دسترسی به اسنپ فود در هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ، شب گذشته نیز ادامه داشت، اما امروز اختلال‌ها در نسخه موبایل به حداقل رسیده است و گاها اختلال‌هایی در نسخه دسکتاپ این سرویس مشاهده می‌شود.

مشخص نیست دلیل اختلال‌های امروز اسنپ فود به دلیل مشکل دیتاسنتر است و یا سایر اختلال های اینترنتی یا پشتیبانی باعث ادامه این اختلال ها شده است.

در پیگیری سیتنا از روابط عمومی اسنپ فود، این مجموعه پاسخ داد: با توجه به اختلال های اخیر، همچنان بخشی از زیرساخت فنی در مدار نبوده که از امروز با تمام ظرفیت و بدون مشکل به کار خودش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-07-11 11:44

افزودن دیدگاه جدید