کد مطلب: 

282518

رونمایی از تبلت میان‌رده آنر با دو نام متفاوت!

آنر پد ایکس۹، تبلت میان‌رده کمپانی Honor در حالی به بازار اروپا آمد که همزمان با این اتفاق، تبلتی با نام آنر پد ایکس۸ پرو نیز با مشخصاتی مشابه در چین رونمایی شد.
آنر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، «آنر پد ایکس۹» تبلت میان‌رده کمپانی Honor که صفحه نمایشی ۱۱.۵ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ در آن استفاده شده، در حالی روز پنجشنبه به بازار اروپا آمد که همزمان با این اتفاق تبلتی با نام آنر پد ایکس۸ پرو نیز با مشخصاتی مشابه در چین رونمایی شد.

تبلت آنر پد ایکس۹ از نمونه دستگاه‌هایی است که علاوه بر کیفیت مطلوب قیمت مناسبی هم دارد. این تبلت که از صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی با قدرت نمایش صد درصد طیف رنگی sRGB بهره می‌برد، با قیمت ۲۵۰ یورو به بازار اروپا عرضه شده است.

آنر در این تبلت با استفاده از ۶ اسپیکر با کیفیت قادر به پخش صدای ۳۶۰ درجه محیطی است که تجربه صوتی جذابی را برای کاربر رقم می‌زند.

سیستم عامل آن بر پایه اندروید ۱۳ مجهز شده و به طور پیش‌فرض سرویس Google Kids Space و اپلیکیشن Family Link بر روی آن نصب هستند تا ضمن این که کودکان قادر به استفاده از آن باشند، والدین نیز بتوانند بر فرزندانشان نظارت کنند.

همچنین برای کسانی که چندین دستگاه مختلف آنر را در اختیار داشته باشند، این امکان وجود دارد که از طریق Honor Connect نوتیفیکیشن‌ها را میان دستگاه‌ها به اشتراک گذاشته و به‌سادگی فایل‌ها را بین دستگاه‌های مختلف انتقال دهند.

استفاده از باتری ۷۲۵۰ میلی آمپرساعتی هم از دیگر مزایای این تبلت میان‌رده به حساب می‌آید.

این نسخه ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی داشته و تنها از وای‌فای پشتیبانی می‌کند. کمپانی آنر در مورد تشابه دو مدل متفاوتی که همزمان در بازار اروپا و چین عرضه کرده، هنوز واکنشی نشان نداده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-07-08 15:01

افزودن دیدگاه جدید