کد مطلب: 

281653

استقبال بخش خصوصی از مشارکت در طرح اطلاع‌رسانی نهادهای عمومی توسط پیام‌رسان‌های بومی

دعوت سازمان فناوری اطلاعات ایران از بخش خصوصی مبنی بر مشارکت در «ارسال پیام‌ها و اطلاع‌رسانی نهادهای عمومی و خدماتی از طریق پیام‌رسان‌های بومی» با استقبال مواجه شد.
استقبال بخش خصوصی از مشارکت در طرح اطلاع‌رسانی نهادهای عمومی توسط پیام‌رسان‌های بومی

به گزارش سیتنا، سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به مشارکت در فراخوان «ارسال پیام ها و اطلاع رسانی نهادهای عمومی و خدماتی از طریق پیام‌رسان‌ها» در ساختمان مرکزی سازمان فناوری اطلاعات ایران حضور یافتند.

در این فراخوان که با دعوت سازمان فناوری اطلاعات ایران صورت گرفته بود، حامد منکرسی، معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی، ضمن تبیین اهداف و ماموریت‌های این دستگاه در جهت حمایت از فراگیر کردن کاربرد فناوری اطلاعات در کشور و توسعه پایدار زیرساخت‌های خدمات عمومی برای عموم جامعه، پیام‌رسان‌ها و کسب‌و‌کارهای مرتبط به تشریح ابعاد مختلف این مشارکت پرداخت.

در این نشست که با استقبال قابل توجه بانک‌ها، اپراتورها، شرکت‌های CP(ارائه‌دهندگان محتوا) و بخش خصوصی برگزار شد، مواردی از جمله شرایط کلی سرمایه‌گذاران، تخمین بازار، ساختار شرکتی و حاکمیتی، نحوه انتخاب سهامداران و غیره برای علاقه‌مندان تشریح شد.

در پایان این رویداد، مدعوین در خصوص دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی این طرح، پرسش‌هایی رو مطرح کردند که به آنها پاسخ داده شد. هم‌چنین مقرر شد، به زودی با علاقه‌مندان جدی‌تر شرکت در این سرمایه‌گذاری نشست‌هایی برگزار شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-06-17 08:48

افزودن دیدگاه جدید