کد مطلب: 

279836

اینفوگرافیک | توئیتر دلیل از دست دادن عنوان ثروتمندترین فرد جهان توسط ایلان ماسک!

ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی، در فهرست سالانه مجله «فوربس» که به بررسی و معرفی میلیاردرها و ثروتمندترین افراد دنیا می‌پردازد، عنوان ثروتمندترین فرد جهان را از دست داده است، این اتفاق پس از آن رخ داد که ایلان ماسک در اکتبر سال گذشته میلادی، توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد.
اینفوگرافیک | توئیتر دلیل از دست دادن عنوان ثروتمندترین فرد جهان توسط ایلان ماسک!

به گزارش سیتنا، بررسی‌های مجله «فوربس» حاکی از آن است که از زمان خریداری شدن توییتر توسط ایلان ماسک ارزش سهام تسلا به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده‌است، اتفاقی که به قیمت از دست دادن لقب ثروتمندترین فرد دنیا برای ایلان ماسک تمام شد.

مجله فوربس گزارش داد که ایلان ماسک کارآفرین آمریکایی عنوان ثروتمندترین فرد جهان را به برنارد آرنو تاجر فرانسوی واگذار کرده است.

بر اساس فهرست سالانه "«فوربس»، اکنون برنارد آرنو، مدیرعامل شرکت ال‌وی‌ام‌اچ با ثروت خالص ۲۱۱ میلیارد دلار، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا و مدیر توییتر که ارزش ثروتش ۱۸۰ میلیارد دلار بود را کنار زده و در صدر شاخص میلیاردر‌های فوربس ایستاد.

ثروت «برنارد آرنو»، امپراتور کالاهای تجملی فرانسه در سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد دلار افزایش یافته است.

از سوی دیگر، ثروت ماسک به دلیل فشارهای ناشی از خرید توییتر حدود ۳۹ میلیارد دلار کاهش یافت.

طبق رتبه‌بندی سالانه میلیاردرهای مجله آمریکایی فوربس در سال ۲۰۲۳، دو فرانسوی، برنارد آرنو، رئیس و بنیانگذار شرکت «ال.ام.وی.اچ» و فرانسوا بتانکور می‌یر، وارث شرکت اورئال به همراه خانواده‌اش، به عنوان ثروتمندین مرد و زن جهان معرفی شدند.

امپراتور سه رنگ لوکس با ثروتی که ۱۱ مارس ۲۰۲۳ حدود ۲۱۱ میلیارد دلار (۱۹۶ میلیارد یورو) تخمین زده شده در این رقابت از بقیه افراد در لیست پیشی گرفت.

جف بزوس میلیاردر آمریکایی و بنیانگذار آمازون، بیشترین ضرر را در بین میلیاردرهای فهرست "«فوربس» به ارزش ۵۷ میلیارد دلار به ثبت رساند.

با این ضرر، به دنبال کاهش ۴۰ درصدی سهام آمازون در سال گذشته، جف بزوس از رتبه دوم به سوم فهرست «فوربس» سقوط کرد.

اینفوگرافیک | توئیتر دلیل از دست دادن عنوان ثروتمندترین فرد جهان توسط ایلان ماسک!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-04-28 10:52

افزودن دیدگاه جدید