کد مطلب: 

279816

اتحادیه صنعت مخابرات ایران: انتخاب سیتنا به عنوان برترین سایت تخصصی کشور و قرار گرفتن در بین ۱۰ سایت‌ برتر عمومی، تخصصی و استانی، افتخار بزرگی برای جامعه ICT کشور است

رییس و دبیر اتحادیه صنعت مخابرات ایران با ارسال لوح تقدیری برای سیتنا، تاکید کردند: با توجه به پنجمین دوره رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با ارزیابی نزدیک به ۱۸۰۰ پایگاه خبری از مجموع سایت‌های خبری فعال در کشور، توسط کمیته‌ی رتبه‌بندی، «انتخاب پایگاه خبری سیتنا در جایگاه نخست سایت‌های خبری تخصصی کشور» و همچنین کسب موفقیت و قرار گیری در بین ۱۰ سایت‌ برتر عمومی، تخصصی و استانی، افتخار بزرگی برای جامعه ICT کشور است.
اتحادیه صنعت مخابرات ایران: انتخاب سیتنا به عنوان برترین سایت تخصصی کشور و قرار گرفتن در بین ۱۰ سایت‌ برتر عمومی، تخصصی و استانی، افتخار بزرگی برای جامعه ICT کشور است

به گزارش سیتنا، نظر به انتشار نتایج پنجمین دوره رتبه بندی پایگاه‌های خبری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قرار گرفتن سیتنا در بین ۱۰ سایت‌ برتر عمومی، تخصصی و استانی، اتحادیه صنعت مخابرات ایران با ارسال لوح تقدیری برای سیتنا این موفقیت را به جامعه ICT کشور تبریک گفت.

برادر گرامی جناب آقای مهندس فاتح

مدیرمسوول محترم پایگاه خبری سیتنا

احتراما؛

با توجه به پنجمین دوره رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با ارزیابی نزدیک به ۱۸۰۰ پایگاه خبری از مجموع سایت‌های خبری فعال در کشور، توسط کمیته‌ی رتبه‌بندی، «انتخاب پایگاه خبری سیتنا در جایگاه نخست سایت‌های خبری تخصصی کشور» و همچنین کسب موفقیت و قرار گیری در بین ۱۰ سایت‌ برتر عمومی، تخصصی و استانی، افتخار بزرگی برای جامعه ICT  کشور است.

این تلاش‌ شجاعانه در عرصه خطیر آگاهی رسانی را حضور جنابعالی، مدیران و تمامی پرسنل آن مجموعه معظم، تبریک عرض نموده و ضمن تشکر از تلاش های آن مجموعه محترم در اطلاع رسانی موضوعات روز دنیا در حوزه های مختلف فناوری های نوین و موضوعات مرتبط با لبه تکنولوژی، از دغدغه، تلاش و جهد شما عزیزان در حمایت از اکوسیستم بزرگ صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات قدردانی نموده و زحمات آن عزیزان را ارج می‌نهیم.

بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و پشتیبانی از  خانواده بزرگ ICT و همگام شدن با تحولات فناورانه روز دنیا، جز با شجاعت، حق‌جویی، مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نخواهد بود که این موضوع  در سال های اخیر به درستی در آن مجموعه توانمند انجام پذیرفته است.

از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما مدافعین اهل قلم را در اهداف آرمان گرایانه در عرصه آگاهی و روشن گری آرزومندیم.

خداوند پشت و‌ پناهتان باد

با تقدیم احترام

داوو د‌ادیب/ رییس اتحادیه صنعت مخابرات ایران

فریبرز نژاد دادگر/ دبیر و‌ عضو‌ هیات مدیره اتحادیه مخابرات ایران

اتحادیه صنعت مخابرات ایران: انتخاب سیتنا به عنوان برترین سایت تخصصی کشور و قرار گرفتن در بین ۱۰ سایت‌ برتر عمومی، تخصصی و استانی، افتخار بزرگی برای جامعه ICT کشور است

نتایج پنجمین دوره رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری اعلام شد

کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری نتایج رتبه‌بندی دور پنجم را منتشر کرد.

 به‌ گزارش روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری ضمن اعلام نتایج، توجه به نکات زیر را ضروری می‌داند:

1. رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری به‌منظور ایجاد رقابت سالم و حرفه‌ای و تشخیص جایگاه واقعی هر پایگاه خبری و با هدف ارتقای سطح کیفی رسانه‌های کشور انجام شده‌ است‌.

2. نتایج رتبه‌بندی، حاصل ارزیابی دقیق و راستی آزمایی مستندات مربوط به خوداظهاری پایگاه‌های خبری در دو کمیته کارشناسی و داوری نهایی بوده است.

3. دامنه زمانی ارزیابی پایگاه‌های خبری از مهرماه ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ۱۴۰۱ بوده است.

4. به امتیاز پایگاه‌های خبری غیر سراسری، اختصاصی (تک‌زمینه‌ای) به‌غیر از ورزشی و اقتصادی و نیز پایگاه‌های خبری غیر فارسی‌ زبان ۱۰ درصد افزوده خواهد شد.

5. شماری از پایگاه‌های خبری شرکت کننده در این دوره از رتبه‌بندی، مستندات ارسالی خود را با دامنه‌ای مغایر با دامنه دارای مجوز ارسال کرده‌اند که تعدادی از آن‌ها پس از اطلاعیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در ۲۸ اسفندماه، دامنه لینک‌های ارسالی را طی نامه‌ای به اطلاع هیات نظارت بر مطبوعات رسانده‌اند اما برای رسانه‌هایی که نسبت به ارسال نامه اقدام نکرده، یا دامنه معرفی شده مورد تایید هیات نظارت بر مطبوعات نبوده و یا نامه مذکور را پس از موعد مقرر ارسال نموده‌اند، مطابق اعلام قبلی امتیازات بدون احتساب نمراتِ بخش‌های مذکور محاسبه شده است.

6. به امتیاز نهایی پایگاه‌های خبری فعال در پیام‌رسان‌های بومی، به‌شرط دارا بودن مخاطب بالای ۲ هزار نفر در آن پیام‌رسان، به‌ازای هر ۱۰۰۰ نفر ۲ درصد(تا حداکثر ۱۰ درصد) افزوده شده است.

7. در ترکیب کمیته داوری دور پنجم رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری آقایان بیژن مقدم، محمدصادق عرب، حبیب‌الله عباسی، محمد کریمی و محمد لسانی حضور داشته‌اند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (25 رای)
سیتنا 1
2023-04-27 15:39

افزودن دیدگاه جدید