کد مطلب: 

278432

همکاری ایران و کنیا در توسعه خدمات الکترونیکی

در دیدار رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با معاون وزیر ارتباطات و اطلاع رسانی کنیا، این کشور خواستار انتقال تجربه و دریافت مشاوره فنی از ایران به منظور توسعه خدمات الکترونیکی شد.
خدمات الکترونیکی

به گزارش سیتنا، روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، اعلام کرد: معاونان وزرای ارتباطات دو کشور جمهوری اسلامی ایران و کنیا با هدف توسعه خدمات الکترونیکی در اجلاس جوامع اطلاعاتی و دانشی 2023 که در سوئیس برگزار شد، با یکدیگر دیدار کردند.

در این دیدار، دکتر محمد خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با دکتر ادوارد واسوا کیسیگانی، معاون وزیر ارتباطات و اطلاع رسانی کنیا و هیات های همراه در دومین روز فروم جوامع اطلاعاتی و دانشی با حضور نمایندگان دفاتر نمایندگی دو کشور نزد سازمان ملل متحد در مورد مسایل مورد علاقه دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفتگو کردند و به تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار معاون وزیر ارتباطات، موفقیت‌های ایران در ارائه خدمات دولت الکترونیک را برای معاون وزیر ارتباطات کنیا تشریح کرد و کیسیگانی نیز با دعوت از مسئولین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، خواستار انتقال تجربه و دریافت مشاره فنی به منظور ایجاد پنجره واحد خدمات دولت، ارائه خدمات الکترونیکی به روستاها و نقاط دورافتاده و توسعه زیرساخت فیبر نوری در این کشور شد.

در پایان این نشست، مقرر شد اقداماتی برای تسهیل ارتباط شرکت‌های بخش خصوصی برای صادرات خدمات مهندسی به کنیا انجام و موضوع در سازمان‌های متبوع دنبال شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-03-15 12:44

افزودن دیدگاه جدید