کد مطلب: 

276553

وزیر ارتباطات: دیگر اینترنت را برای کنکور قطع نمی‌کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: به سازمان سنجش اعلام کردیم که آخرین باری بود که اینترنت به دلیل برگزاری کنکور قطع شد.
عیسی زارع پور

به گزارش خبرنگار سیتنا، مراسم شرکت ملی پست به مناسبت حرکت به سوی پست سبز و با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی سلاجقه؛ رئیس سازمان محیط زیست، محمود لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست و تنی چند از اصحاب رسانه به منظور رونمایی از ناوگان موتوری برقی موزعین پستی، امروز شنبه اول بهمن ماه در محل موزه ملی ارتباطات برگزار شد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات در این مراسم، گفت: امروز قدم اول این پروژه را برداشته ایم و برای این اتفاق یک دهه زحمت کشیده شده تا موتور سیکلت برقی هوشمند تولید داخل داشته باشیم که این اتفاق جای تقدیر دارد و میتوان از آن برای کاهش آلاینده ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: از شهرداری تهران تشکر می کنم که بخش قابل توجهی از این منابع را برای سازندگان فراهم کرد و همچنین از سازمان اوقاف که بخش دیگری از این منابع را تامین کرد.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: اصل وزارت ارتباطات و نقش آن در کاهش آلاینده هه و ایجاد هوای پاک با هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات است و ما می توانیم نقش جدی در کاهش سفرها داشته باشیم و در نهایت منجر به تولید کمتر آلاینده ها و کاهش مصرف انرژی خواهد شد‌.

زارع پور

وی تاکید کرد: کارگروهی در دولت برای استفاده حداکثری در همه بخش ها تشکیل شده است و هدف آن این است که با هوشمندسازی نقش خود را در افزایش رضایت هموطنان ایفا کند‌.

وزیر ارتباطات در ادامه مراسم بیان کرد: نسخه اول پنجره واحد خدمات هوشمند در دهه فجر افتتاح خواهد شد که این موضوع در کاهش سفرها نقش خواهد داشت و دو هزار خدمت به مردم کشور ارائه می شود و صدها هزار سفر را کاهش می دهد.

زارع پور، در جمع خبرنگاران نیز بابت قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور و مشکلاتی که برای مردم پیش آمد عذرخواهی کرد و گفت: این آخرین باری بود که اینترنت در هر سطحی، چه ثابت و چه سیار، برای برگزاری کنکور قطع خواهد شد.

وی درباره قطع اینترنت در زمان کنکور گفت: به مسئولان مربوطه گفته شده تا برای کنکور تیر ۱۴۰۲, باید چاره دیگری بیندیشند و از راهکارهای مناسب‌تری استفاده کنند.

وزیر ارتباطات، ادامه داد: قبل از برگزاری کنکور ۱۴۰۲ با قطع اینترنت به شدت مخالف بودیم اما سازمان سنجش مخالفت ما را نپذیرفت.

زارع پور افزود: تلاش کردیم قطعی اینترنت فقط در محدوده های برگزاری کنکور باشد؛ اما در مناطق دورتر نیز قطعی داشتیم.

وزیر ارتباطات، خاطرنشان کرد: به سازمان سنجش اعلام کردیم که آخرین باری بود که اینترنت به دلیل برگزاری کنکور قطع شد.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-01-21 10:43

افزودن دیدگاه جدید