کد مطلب: 

275455

اتر با چهار درصد صعود پیشتاز بازار کریپتو شد

بیت‌کوین در بازار کریپتو اندکی رشد کرد اما اتریوم با بیش از چهار درصد صعود، پیشتاز این رشد بود و این افزایش همزمان با افزایش ارزش سایر ارزهای دیجیتال و بازارهای اصلی وال استریت است.
اتر با چهار درصد صعود پیشتاز بازار کریپتو شد

به گزارش سیتنا، اتر با چهار درصد صعود پیشتاز بازار کریپتو شد.

امسال رمزارزها و سهام در بحبوحه یک محیط کلان چالش برانگیز تورم بالا، افزایش نرخ بهره و ریسک‌های رکود به شدت همبستگی پیدا کرده‌اند.

همچنین در خبرها ذکر شده است که فعالان بازار گزارشی دریافت کردند مبنی بر اینکه پلتفرم بلاک فای (BlockFi) به مشتریان اجازه می‌دهد دارایی‌های دیجیتالی را که در حساب‌های کیف پول بلاک فای آنان نگهداری می‌شود را برداشت کنند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۸۰۹.۴۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۱۳ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۳۹.۹۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۹ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱.۴۶ میلیارد دلار است که ۱۵.۷۳ درصد کاهش داشته است.

حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۱.۵۹ میلیارد دلار است که ۵.۰۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۲۸.۹۰ میلیارد دلار است که ۹۱.۸۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-12-21 13:41

افزودن دیدگاه جدید