کد مطلب: 

273633

فراخوان مرکز تتا: شرکت‌های متقاضی مشارکت در عملیات، نگهداری و بروزرسانی سامانه همتا شناسایی می‌شوند

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با توجه به مسئولیت‌های مندرج در ماده سه اساسنامه خود و برنامه‌های وزارت صمت در ساماندهی زیرساخت‌های الکترونیکی تجارت، در نظر دارد عملیات، نگهداری و بروزرسانی سامانه همتا (رجیستری تلفن همراه) را مطابق مقررات به شرکت‌های واجد صلاحیت واگذار نماید.
سامانه همتا

به گزارش سیتنا، روابط عمومی مرکز تتا اعلام کرد: متقاضیان می‌بایست از حداقل تجربه و ظرفیت اجرای پروژه‌های ملّی برخوردار بوده و آمادگی سرمایه‌گذاری برای راهبری، توسعه و نگهداری سامانه را دارا باشند. مدل مشارکت، به صورت تسهیم درآمد از محل تعرفه تصویبی دولت خواهد بود و مالکیت کلیه سامانه‌ها متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد. همچنین با توجه به این‌که این سامانه در حال حاضر در حال فعالیت است، تحویل‌گیری فنّی و اقتصادی آن بایستی توسط متقاضی انجام پذیرفته و برای آن برنامه ارائه نماید.

لذا به این وسیله از متقاضیان مشارکت دعوت می‌شود تا اعلام آمادگی خود را به همراه مدارک زیر و به صورت مکتوب حداکثر تا تاریخ 17 آبان 1401 به آدرس مندرج در این فراخوان یا ایمیل icecd@ecommerce.gov.ir ارسال نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ارسال:

1. مدارک شناسایی شرکت شامل، آگهی تأسیس و روزنامه آخرین تغییرات مدیران

2. نامه اعلام آمادگی مشارکت مشتمل بر سقف سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده از سوی متقاضی برای طرح و نیز ظرفیت مورد تقاضا برای پوشش، با امضای صاحبان امضای مجاز

3. خلاصه‌ای از سوابق کاری، قابلیت‌ها، مجوزها و تأییدیه‌های اخذ شده

‌4. فایل معرفی و سوابق تحصیلی، اجرایی و فنّی مدیران اصلی شرکت (مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین)

5. مدل تجاری یک صفحه‌ای که نشان‌دهنده گردش نقدینگی، ترکیب هزینه‌ و درآمدها باشد.

* متقاضیانی که به صورت کنسرسیوم تمایل به اعلام آمادگی دارند، لازم است کلیه اعضای کنسرسیوم مدارک بالا را به علاوه یک نامه رسمی مبنی بر عضویت در کنسرسیوم مذکور، تهیه و مجموع مدارک در یک پاکت به مرکز ارسال شود.

آدرس ارسال مدارک:

تهران، بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری، جنب کوچه حجت دوست، پلاک 15، ساختمان شهید نادری وزارت صنعت، معدن و تجارت، طبقه 3، دبیرخانه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-10-26 12:08

افزودن دیدگاه جدید