کد مطلب: 

273391

نماینده مجلس: امکان انتشار دستاوردهای سفرهای فناورانه‌ی خارجی به دلیل شرایط تحریم وجود ندارد

سخنگوی کمیسیون صنایع ‌و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: در سفرهای خارجی مدیران ارشد وزارت ارتباطات، تبادل علم و فناوری هم وجود دارد و ممکن است ضرورتی وجود نداشته باشد تا اعلام کنند که چه دستاوردهایی در سفرهای خارجی بوده مخصوصا در شرایط تحریمی کشور.
روح الله عباسپور

روح الله عباسپور، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون دستاوردهای سفرهای خارجی مدیران ارشد وزارت ارتباطات، گفت: هر چقدر بتوانیم ارتباطات‌مان را در عرصه‌های مختلف و بین الملل تقویت کنیم دستاوردهای بیشتری خواهیم داشت.

سخنگوی کمیسیون صنایع ‌و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در این سفرها تبادل علم و فناوری هم وجود دارد و ممکن است ضرورتی وجود نداشته باشد تا اعلام کنند که چه دستاوردهایی در سفرهای خارجی بوده مخصوصا در شرایط تحریمی کشور.

عباسپور، خاطرنشان کرد: برخی اوقات زمانی که با کشوری خارجی ارتباط می‌گیریم، از آن طرف آمریکا آنها را تهدید به قطع ارتباط می‌کند و این موارد باعث می‌شود که برای طرفین مزاحمت هم ایجاد شود به همین دلیل است که در برخی ملاقات‌ها ضروری نمی‌بینند که اعلام کنند چه شده است و به دلیل شرایط امنیتی لازم نمی‌دانند اعلام کنند که چه دستاوردی داشته است، همانطور که در حوزه فضایی شرایط خوبی در دولت جدید داریم اما لازم ندیدند اطلاعات بیشتری اعلام شود.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2022-10-19 12:14

افزودن دیدگاه جدید