کد مطلب: 

273284

تاثیر منفی قطعی اینترنت و فیلترینگ بر روی تولید ناخالص کشور

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، گفت: قطعی اینترنت و فیلترینگ بر روی تولید ناخالص کشور تاثیرات منفی زیادی به جا گذاشته و تقاضای موثر کشور را نیز تا حدی کاهش داده است که در نهایت کشور را با کوچک کردن اقتصاد رو به رو خواهد کرد.
تاثیر منفی قطعی اینترنت و فیلترینگ بر روی تولید ناخالص کشور

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر حسین سلاح ورزی در همایش روز ملی تجارت الکترونیکی، گفت: در ایران، ما با اجرای دولت الکترونیک فاصله‌ی معناداری داریم و محدودیت‌های اینترنت و فیلترینگ فقط بر کسب‌وکارهای کوچک و فروشگاه‌های آنلاین نمود پیدا نکرده است بلکه تاثیرات آن بر کسب‌وکارهای بزرگ و همچنین شرکت ملی پست نیز قابل مشاهده است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، بیان کرد: قطعی اینترنت و فیلترینگ بر روی تولید ناخالص کشور نیز تاثیرات منفی زیادی به جا گذاشته و تقاضای موثر کشور را نیز تا حدی کاهش داده است که در نهایت کشور را با کوچک کردن اقتصاد رو به رو خواهد کرد.

وی، ادامه داد: کوچ دادن کسب‌وکارهای اینترنتی از پلتفرهای خارجی به پلتفرم‌های داخلی و بومی، علاوه بر تاثیرات اقتصادی، از لحاظ اعتباری نیز به این کسب‌‌وکارها آسیب خواهد زد.

گفتنی است؛ همایش روز ملی تجارت الکترونیکی با حضور تنی چند از مسوولان از وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تعدادی از نمایندگان بخش خصوصی و کسب‌وکارهای اینترنتی روز یکشنبه 24 مهرماه 1401 در محل سالن آمفی تئاتر مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار و در ادامه از کسب‌وکارهای اینترنتی دارای رتبه اعتماد برتر تقدیر شد.

تاثیر منفی قطعی اینترنت و فیلترینگ بر روی تولید ناخالص کشور

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-10-16 14:22

افزودن دیدگاه جدید