کد مطلب: 

272592

ارائه خدمات درمان تکمیلی شاغلان و بازنشستگان مخابرات از اول مهر

معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران گفت: کارکنان شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات ایران از اول مهر۱۴۰۱ می‌توانند تمامی خدمات بیمه تکمیلی و دندان پزشکی را مستقیم از بیمه معلم دریافت کنند و خدمات بیمه به صورت SOS وجود ندارد.
محمد فرقانی

به گزارش سیتنا، دکترمحمد فرقانی گفت: خدمات درمان تکمیلی شاغلان وبازنشستگان شرکت مخابرات ایران از اول مهر به طور مستقیم ازسوی بیمه معلم ارائه می‌شود.

وی در جلسه تشریح خدمات بیمه تکمیلی جدید توسط بیمه معلم که به صورت ویدیوکنفرانسی با تمامی مناطق سخن می گفت افزود : از روز شنبه تمامی خدمات درمانی بیمه تکمیلی بر اساس برنامه ریزی جدید بیمه معلم به صورت جاری صورت می پذیرد و معوقات بیمه کارکنان نیز تا سه ماه آینده پرداخت می شود.

در این جلسه مسولان بیمه معلم در توضیح راهنمای ارایه خدمات درمان تکمیلی به بیمه شدگان به دو صورت حضوری و اپلیکیشن " با معلم " اشاره کرد و گفت :تمامی بیمه شدگان می توانند از طریق اپلیکیشن " با معلم " به سامانه یکپارچه نظارت و اجرای درمان وارد شوند وضمن رویت مراکز طرف قرارداد خدماتی مانند پذیرش ، ارزیابی و پرداخت را مشاهده و پی گیری نمایند.

همچنین در تشریح این اپلیکیشن با تاکید بر تسهیل فرآیند،صرفه جویی در زمان و تسریع در پرداخت آمده است : هر بیمه شده با کد ملی خود ضمن ورود به این اپلیکیشن( به صورت موبایلی یا وب ) تصاویر مدارک رابارگذاری کرده و تایید یا عدم تایید آن را دریافت نمایند.

ثبت هزینه های درمانی بیمه شده در سامانه پذیرش شرکت بیمه معلم بدون نیاز به حضور بیمه شده ، اعلام نواقص احتمالی توسط اپلیکیشن و جلوگیری از رفت و آمد بی مورد بیمه شده و رویت تمامی مراحل کارشناسی و پیگیری وضیعت خسارت این از جمله قابلیت های اپلیکیشن " با معلم " بیان شد.

برای دریافت معرفی نامه آنلاین با مراکز درمانی بسیاری مذاکره شده که بیمه شدگان می توانند استفاده کنند تمامی موارد پذیرش بیمه شدگان به صورت حضوری نیز امکان پذیر است.

همچنین مرکز تماس ۲۴ ساعته با شماره ۰۲۱- ۸۴۲۲۳ برای پاسخگویی به سوالات ، رسیدگی به شکایات و راهنمایی جهت تشکیل پرونده و تحویل مدارک و آموز ش کاربردی نرم افزاربه بیمه شدگان اعلام شد.

در ادامه جلسه نیز به سوالات مناطق پیرامون مراکز درمان و نحوه بر نامه ریزی پاسخ داده شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.3 (6 رای)
سیتنا 5
2022-09-22 10:22

افزودن دیدگاه جدید