کد مطلب: 

270592

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای توسعه سریع فیبرنوری در اردبیل

مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO گفت: پوشش ارتباطی روستاهای استان اردبیل نسبت به متوسط کشوری پایین بوده و توسعه سریع فیبرنوری نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی این استان است.
 ایرج روحی

به گزارش سیتنا، جلسه بررسی وضعیت ارتباطی استان اردبیل با حضور ایرج روحی، میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهریار سرداری، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، حیدری، مدیرکل اداره راه و شهرسازی؛ قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل و سایر معاونان استانداری برگزار شد.

روحی برقراری ارتباطات پایدار در روستاهای کشور را از اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده در سطح استان نیز از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون 20 روستای بالای بیست خانوار از 15 سایت ارتباطی بهره‌مند شده‌اند که از این مجموع، 9 سایت نسل دوم و شش سایت نیز نسل سوم و چهارم هستند.

این مقام مسئول افزود: تا پایان سال جاری 178 روستای بالای بیست خانوار به اینترنت روستایی متصل خواهند شد.

وی با اشاره به زمان محدود فصل کاری در استان اردبیل گفت: همکاری اداره کل راه و شهرسازی و شرکت توزیع برق جهت تسهیل و تسریع اجرای فیبرنوری در سطح استان ضروری است و استانداری بایستی حمایت‌های لازم را انجام دهد.

همکاری اداره کل راه و شهرسازی و شرکت توزیع برق جهت تسهیل و تسریع اجرای فیبرنوری در سطح استان ضروری است و استانداری بایستی حمایت‌های لازم را انجام دهد.

روحی بیان کرد: پوشش ارتباطی روستاهای استان اردبیل نسبت به متوسط کشوری پایین بوده و توسعه سریع نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل است.

میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: پوشش و برقراری اینترنت پرسرعت در نقاط گردشگری استان به خصوص تله‌کابین گردنه حیران، آلوارس و شابیل از ضروریات اساسی بهره مندی بهینه از پتانسیل‌های گردشگری استان بشمار می رود. استانداری برای توسعه و پیشرفت همه جانبه ارتباطات استان آمادگی هرگونه همکاری و هماهنگی لازم را دارد.

در ادامه این جلسه، وضعیت پوشش اینترنت در نقاط مرزی و نقشه فیبرنوری استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-07-20 11:36

افزودن دیدگاه جدید