کد مطلب: 

269728

تسریع در خدمت‌رسانی به مردم با تحول دیجیتال پست

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: تحول دیجیتال پست برای گسترش خدمات و تسریع خدمت‌رسانی به مردم در حال انجام است.
ماموستا عبدالسلام کریمی

به گزارش سیتنا، ماموستا عبدالسلام کریمی در امور اقوام و اقلیت‌های دینی با محمود لیائی دیدار کرد.

مشاور رئیس‌جمهور در دیدار با معاون وزیر ارتباطات در جریان رویکرد نوین شبکه پستی کشور و اقدامات در دست اجرا و آتی این شبکه قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای رفع دغدغه‌های مردم گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در انجام مأموریت‌های محوله پیشگام باشیم.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت ملی پست افزود: تحول دیجیتال پست برای گسترش خدمات و تسریع خدمت‌رسانی به مردم در حال انجام است.

لیائی همچنین ضمن تشریح خدمات شبکه پستی و معرفی سرویس‌های جدید؛ پست را شبکه‌ای پویا و گسترده با دسترسی به نقاط مختلف در کشور خواند و افزود: امروزه با افزایش نیازهای مردم در جامعه تلاش داریم در همه ابعاد اقتصادی و اجتماعی حضور فعال و پررنگ داشته باشیم.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه با اشاره به اینکه مأموریت امروز شرکت ملی پست بر پایه ارتقای کیفیت خدمات به هم‌وطنان طرح‌ریزی گردیده، عنوان داشت: این مهم با ظرفیت‌های موجود شبکه پست ازجمله نیروی انسانی باتجربه؛ فضاها و ساختمان‌های اداری و ناوگان حمل‌ونقل و همچنین با نیازسنجی در جامعه در حال انجام است.

ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از خدمات کارکنان شبکه پستی کشور خصوصاً در سال‌های شیوع ویروس کرونا، گفت: ما نیز از اینکه یک شرکت عظیم؛ قابل‌اعتماد و امین مردم در بدنه دولت در اختیارداریم بر خود می‌بالیم.

وی اقدامات شبکه پست در راستای خدمت‌رسانی بر پایه خواست و نیاز مشتریان را امری شایسته خواند و خواستار توفیق بیشتر این سازمان خدمت رسان شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-06-21 14:28

افزودن دیدگاه جدید