کد مطلب: 

267561

تشکیل کارگروه مشترک با هدف توسعه زیست‌بوم

در راستای توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری پارک فناوری پردیس، زمینه‌های همکاری و تعامل مشترک میان سازمان بازرسی کل کشور و پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت.
سورنا ستاری

به گزارش سیتنا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به همراه ذبیح‌الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن بازدید ازمحصولات فناورانه پارک فناوری پردیس و چند شرکت دانش بنیان بازدید کردند.

شکل گیری کارگروه مشترک با هدف توسعه زیست‌بوم

در جریان این بازدید و طی نشستی مشترک، ضمن معرفی شرکت‌های مستقر در ناحیه نوآوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میزان درآمدزایی و اشتغال آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق مستقر در این پارک، زمینه تشکیل کارگروهی مشترک میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف حمایت‌های زیرساختی، تسهیل‌گری، پشتیبانی‌ و رفع موانع شرکت‌های فعال فراهم شد.

در راستای توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری پارک فناوری پردیس، زمینه‌های همکاری و تعامل مشترک میان سازمان بازرسی کل کشور و پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد گفت وگو و بررسی قرار گرفت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان حضور در ناحیه نوآوری پردیس معاونت علمی و فناوری  ضمن بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس و با زیرساخت‌های استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق آشنا شد و در جریان روند توسعه فازهای این ناحیه نوآوری قرار گرفت.

پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری، به عنوان یکی از گسترده ترین زیرساخت‌های توسعه فناوری و نوآوری در کشورمان است که تاکنون بیش از ۴۰۰ شرکت فناوری و دانش بنیان در حوزه‌های مختلف فناوری در این پارک مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-04-03 15:40

افزودن دیدگاه جدید