کد مطلب: 

267494

اقدام ویژه وزارت صمت برای راه‌اندازی سیستم هوشمند هدایت شغلی

معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در معاونت تازه تأسیس تجارت و خدمات وزارت صمت، موانع موجود در مسیر راه‌اندازی کسب‌وکارها و فرآیندهای مرتبط رصد می‌شود و به دنبال ایجاد سیستم هوشمند هدایت شغلی در کشور هستیم.
علیرضا شاه‌میرزایی

به‌گزارش سیتنا، علیرضا شاه‌میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت در همایش گردهمایی مدیران ارشد این وزارتخانه تصریح کرد: در معاونت تازه تأسیس تجارت و خدمات وزارت صمت، دنبال ایجاد نگاه جدید زیست‌بومی به کسب‌وکارها هستیم و تلاش می‌کنیم جزیره‌ای بودن اجرای طرح توسعه کسب‌وکارها را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: فرآیند اجرایی پلتفرم شناسایی، توانمندسازی و هدایت شغلی در این معاونت طراحی شدهد و به زودی عملیاتی خواهد شد.

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: در چارچوب این طرح، متقاضیان شغل پس از ثبت‌نام، مورد ارزیابی صلاحیت فنی و حرفه‌ای قرار گرفته و پس از مشاوره، آموزش و توانمندسازی به کسب‌وکارها معرفی می‌شوند.

شاه‌میرزایی افزود: یکی دیگر از کلان برنامه‌های مهم معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت، مدیریت زنجیره تأمین با اولویت کاهش هزینه تمام شده، افزایش بهره‌وری و بهبود کیفیت و کاهش زمان رسیدن کالا به بازار است.

وی تصریح کرد: در همین چارچوب، برنامه هوشمندسازی و ارائه خدمات به شرکت‌ها در بستر پلتفرم تعریف شده خواهد بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توسعه نظام‌مند زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف تجاری کشور از جمله در حوزه تجارت الکترونیک، نظام توزیع و سایر موارد در ساختار جدید وزارتخانه دنبال خواهد شد.

شاه‌میرزایی تصریح کرد: در معاونت تجارت و خدمات به دنبال ایده‌های جدید در راستای توسعه خدمات در سطح کشور هستیم، زیرا تولید خدمات خود بخشی از صنعت است.

وی تأکید کرد: به دنبال تنظیم‌گری روابط با سایر بخش‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای توسعه امور مرتبط با خدمات و ظرفیت‌های تجاری این حوزه هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-03-31 10:19

افزودن دیدگاه جدید