کد مطلب: 

264360

نماینده‌ی مجلس: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد پلتفرم‌های داخلی رمزارز را ساماندهی کنند

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد خواست تا ضمن توقف فشار بر مجموعه‌های داخلی، نسبت به ساماندهی دقیق پلتفرم‌های داخلی رمزارز اقدام کند.
نماینده‌ی مجلس: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد پلتفرم‌های داخلی رمزارز را ساماندهی کنند

به گزارش خبرنگار سیتنا، حسین محمدصالحی نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی در صحن مجلس اظهار داشت: شرکت‌های دانش بنیان و خلاق داخل کشور مدت‌هاست که در حوزه رمزارز توانسته‌اند پلتفرم‌های داخلی را برای تبادل ارزهای دیجیتال فراهم آورند، با اینحال برخی مدیران ناکارآمد و کم اطلاع از واقعیات روز جهان به ویژه در حوزه اقتصاد دیجیتال در تلاش هستند تجربه تلخ بورس را برای مردم به ویژه جوانان فعال در حوزه رمزارز را تکرار کنند و با محدودسازی و مسدود کردن درگاه‌های پرداخت پلتفرم‌های داخلی رمزارز آنها را به سمت پلتفرم‌های خارجی سوق دهند.

وی افزود: چرا برخی در وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ترجیح می دهند کاربران ایرانی، پولهای خود را در صرافی ها و سایت های نامعتبر خارجی ارز دیجیتال نگهداری کنند اما نسبت به ساماندهی و اعتبارسنجی سایت های داخلی بی‌توجهند؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد خواست تا ضمن توقف فشار بر مجموعه‌های داخلی، نسبت به ساماندهی دقیق پلتفرم‌های داخلی رمزارز اقدام کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-12-15 13:46

افزودن دیدگاه جدید