کد مطلب: 

262889

برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص آسیب شناسی انتخابات الکترونیک

در نشست‌های تخصصی در وزارت کشور در خصوص آسیب شناسی انتخابات الکترونیک، تلاش می شود، با بررسی‌های دقیق و کارشناسی، ضمن مرور نقاط قوت و تقویت آن، آسیب‌های احتمالی ممکن در پروسه برگزاری انتخابات الکترونیکی، شناسایی و برای رفع آنها، اقدامات و سیاست گذاری‌‌های لازم صورت گیرد.
 معاون سیاسی

به گزارش سیتنا، در نخستین جلسه از این نشست‌ها که با حضور خرمشاد معاون سیاسی، شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک و فن آوری اطلاعات، موسوی مدیرکل دفتر انتخابات و کارشناسان فنی و الکترونیک وزارت کشور برگزار شد، آخرین وضعیت فنی انتخابات الکترونیک در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برگزاری نشست های تخصصی و کارشناسی در وزارت کشور درخصوص آسیب شناسی انتخابات الکترونیک با ابتکار عمل حوزه سیاسی وزارت کشور و با هدف بررسی دقیق تر نقاط قوت و ضعف موجود در فرایند الکترونیک برگزاری انتخابات آغاز شد.

همچنین در این نشست شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک گزارشی از فرایند انتخابات الکترونیک و وضعیت و امکانات موجود دراین عرصه ارائه کرد.

در پایان مقرر شد: نشست های تخصصی و کارشناسی وزارت کشور در این زمینه با برنامه ریزی متناسب، دنبال و جمع بندی گزارش ها برای تصمیم گیری نهایی به مراجع بالاتر ارائه شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-10-30 12:12

افزودن دیدگاه جدید