کد مطلب: 

260914

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه: طولانی شدن آموزش مجازی آسیب‌های جبران ناپذیری به دانش آموزان تحمیل می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، گفت: هر چقدر از آموزش حضوری بیشتر فاصله بگیریم، این آسیب ها بیشتر است و در سالیان بعد اثرات آن را مشاهده خواهیم کرد.
آموزش مجازی

به گزارش سیتنا، مجید یزدان‌پناه؛ بر فراموش نشدن حق آموزش و سلامت همه دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: شرایطی را فراهم خواهیم کرد که خانواده‌ها بدون هیچ‌گونه نگرانی و با امنیت خاطر، فرزندان خود را به مدرسه بفرستند.

یزدان پناه از واکسینه شدن بیش از ۹۰ درصد از معلمان و فرهنگیان استان کرمانشاه خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۹۰ درصد از فرهنگیان نوبت اول واکسن و در حدود ۱۸.۵ درصد هم نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و به گونه ای برنامه ریزی شده که قبل از شروع سال تحصیلی همه افرادی که با دانش‌آموزان در ارتباط هستند، ۲ نوبت واکسن خود را دریافت ‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یادآور شد: آموزش و پرورش استان برای هر سه سناریو یعنی آموزش «حضوری»، «مجازی» و «تلفیقی» آمادگی کامل را دارد و در این خصوص تابع تصمیمات ستاد کرونا است.

یزدان‌پناه از ثبت‌نام بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان استان کرمانشاه در مدارس خبر داد و گفت: از مجموع ۳۶۴ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه، ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر در مقطع پیش‌دبستانی، ۱۸۵ هزار در مقطع ابتدایی، ۸۲ هزار و ۳۳۵ نفر در مقطع متوسطه اول و ۷۰ هزار و ۱۹۵ دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم داریم که ثبت نام بیش از ۹۰ درصد آنها انجام شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-09-07 14:04

افزودن دیدگاه جدید