کد مطلب: 

260494

توصیه‌های اساسی سندیکای صنعت مخابرات ایران به چهار وزیر کلیدی و تاثیرگذار در حوزه ICT

سندیکای صنعت مخابرات ایران در بیانیه‌ای ضمن تبریک تایید صلاحیت وزرای «صنعت، معدن و تجارت»، «ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «علوم، تحقیقات و فناوری» و «دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» برای تصدی مسوولیت در دولت سیزدهم، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت سندیکاها، اتحادیه‌ها و انجمن های صادق و مرتبط در حوزه فاوا، از یکسو کمبود منابع در دولت برای سیاست گذاری، حکمرانی و نظارت را جبران و از سوی دیگر نشاط و تحول را در بخش خصوصی به وجود خواهد آورد.
توصیه‌های اساسی سندیکای صنعت مخابرات ایران به چهار وزیر کلیدی و تاثیرگذار در حوزه ICT

به گزارش سیتنا، سندیکای صنعت مخابرات ایران در بیانیه‌ای که در اختیار سیتنا قرار داد، تاکید کرد: با سپاس و درود به رئیس محترم جمهور و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران برای تعیین و تایید صلاحیت وزرای محترم «صنعت، معدن و تجارت»، «ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «علوم، تحقیقات و فناوری» و «دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» و تبریک به بزرگواران، جناب آقایان مهندس فاطمی امین، دکتر زارع پور، دکتر زلفی گل و امیر سرتیپ آشتیانی و آرزوی توفیق و سلامتی در این سنگرهای سرنوشت ساز، به نکات زیر که از مطالبات صنعت فاوا است تاکید داریم، پافشاری می‌کنیم و برای تحقق آن دربست در خدمت هستیم.

۱- همانطوری‌که در برنامه‌ها و سخنرانی‌های خود اشاره داشتید، ارتباطات و فناوری اطلاعات از فناوری های پیشرفته، پیشران و زیرساختی است پس باید مورد عنایت ویژه قرار بگیرد.
۲- ظرفیت بالقوه کشور در این حوزه بیشتر از مشکلات و تهدیدات آن است به شرط تبدیل شدن به بالفعل.
۳- بخشی نگری در این حوزه در هر وزارتخانه بزرگترین افت برای این فناوری و صنعت است.
۴- هم سویی، هم فکری، هم گرایی و همدلی بین این چهار وزیر محترم به همراه سایر وزرای محترم پشتیبان در کابینه، امری الزامی و خلاف آن دشمنی با این صنعت است.
۵- استفاده از ظرفیت سندیکاها، اتحادیه‌ها و انجمن های صادق و مرتبط در این حوزه، از یکسو کمبود منابع در دولت برای سیاست گذاری، حکمرانی و نظارت را جبران و از سوی دیگر نشاط و تحول را در بخش خصوصی به وجود خواهد آورد.

پس از ایجاد تشکیلات جدید در دولت پرهیز بفرمایید.

«ساختن ایران، کار مشترک ماست»

«دست در دست هم دهیم به مهر؛ میهن خویش را کنیم آباد»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (5 رای)
سیتنا 1
2021-08-25 18:13

افزودن دیدگاه جدید