کد مطلب: 

252895

بهینه‌سازی نظام پرداختی‌های بیمه تکمیلی کارکنان شرکت مخابرات

تمام کارکنان شرکت مخابرات از این پس در اسرع وقت، هزینه های مربوط به امور بیمه تکمیلی خود را به صورت کامل دریافت می‌کنند.
بهینه‌سازی نظام پرداختی‌های بیمه تکمیلی کارکنان شرکت مخابرات

به گزارش سیتنا، جلسه ای به دعوت مهندس محبی مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات با مدیران بیمه معلم امروز سه شنبه 9 دی ماه برگزار شد و در این جلسه برخی ناهماهنگی ها در پرداختی های مربوط به مطالبات بیمه ای کارکنان، رفع و مقرر شد تمام همکاران از این به بعد در اسرع وقت، هزینه های مربوط به امور بیمه تکمیلی خود را به صورت کامل دریافت کنند.

در این نشست با هم افزایی و هم اندیشی و با بررسی های کارشناسی به عمل آمده برخی موارد مربوط به عدم دریافتی مطالبات بیمه معلم از مخابرات بررسی و مقرر شد در این خصوص نظام پرداخت هماهنگ برقرار شود.

در این جلسه، همچنین موارد مستند مشکلات کارکنان به خصوص در دیرکرد پرداخت هزینه بیمه تکمیلی، بررسی و مقرر شد ضمن افزایش هماهنگی کلی در پرداختی ها و انجام کامل تعهد مجموعه مخابرات به بیمه معلم، تمام همکاران و بازنشستگان در اسرع وقت ، بتوانند بهترین خدمات را از این مجموعه دریافت کنند.

بر اساس این گزارش ، در این نشست ضمن تاکید بر لزوم همراهی همه جانبه بیمه معلم در امور بیمه ای و حفظ شان و کرامت نیروی انسانی مقرر شد تمام تلاش دو مجموعه به منظور بهبود خدمات دریافتی برای تمام همکاران و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در راستای کسب رضایتمندی حداکثری نیروی انسانی شرکت قرار گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 3
2020-12-30 08:56

افزودن دیدگاه جدید