کد مطلب: 

252543

تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات بر لزوم استفاده‌ی حداکثری از تجهیزات و نوآوری‌های داخلی در حوزه‌ی ارتباطات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار و گفت‌وگو با اعضای هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات، ضمن تاکید بر استفاده‌ی حداکثری از تجهیزات و نوآوری های داخلی در عرصه‌ی ارتباطات، از همکاری گسترده‌ی دو مجموعه در راستای تقویت توان تولید و اتخاذ سیاست‌ها و روش‌های موثر جهت توسعه‌ی صنعت مخابرات کشور خبر داد.
تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات بر لزوم استفاده‌ی حداکثری از تجهیزات و نوآوری‌های داخلی در حوزه‌ی ارتباطات

به گزارش سیتنا، مهندس سلطانی در این دیدار که یکشنبه 30 آذرماه برگزار شد، با اشاره به اهمیت سندیکای صنعت مخابرات در تهیه تجهیزات مخابراتی گفت: توسعه بازار ICT و حمایت از تولیدات داخلی از اهمیت بسزایی برخوردار است ،

وی ضمن قدردانی از همکاری همه جانبه سندیکای صنعت مخابرات، اعلام کرد: آمادگی داریم تا با همکاری یکدیگر بتوانیم ضمن هم افزایی برای گسترش صنعت ICT کشور، برای رشد و رونق بیشتر آن تلاش کنیم.

سلطانی ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از  تولید داخل به خصوص در حوزه زیرساختی و با اهمیت مخابرات گفت: استفاده حداکثری از تجهیزات و نوآوری های داخلی در عرصه ارتباطات، موجب بومی سازی تجهیزات و صرفه جویی در منابع و توسعه بازار ارتباطات کشور می شود.

 اعضای هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات نیز در این دیدار به عنوان بزرگترین زنجیره‌ی تامین برای توسعه‌ی شبکه‌ی مخابرات کشور مشتمل بر تولیدات داخلی و خدمات فنی مهندسی، پیرامون ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شرکت‌های عضو خود توضیحاتی  به مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ارائه دادند.

 همچنین در این دیدار مقرر شد تا گروه‌های کاری مشترک فی‌مابین شرکت مخابرات و مجموعه سندیکا برای تدوین و پیشبرد روش‌های موثر جهت توسعه‌ی شبکه و صنعت مخابرات کشور تشکیل شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-12-21 00:58

افزودن دیدگاه جدید