کد مطلب: 

247466
تمام شهروندان، مشتریان و مخاطبان شرکت مخابرات ایران، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت های ارتباطی، دیتا و مخابرات استانی در سامانه "رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات" ثبت کنند.
ثبت و پیگیری درخواست‌ها و شکایات مشتریان مخابرات ایران از طریق سامانه بازرسی این شرکت

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مجموعه بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان، مسئولین را در بالا بردن سطح دقت، سرعت، روند کاری و بهبود عملکرد مجموعه یاری می کند.

بر اساس این گزارش، بخش بازرسی شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه درگاه های ارتباطی، علاوه بر وب سایت  به نشانی bazresi.tci.ir، با ایجاد درگاهی در کنار صفحه رسمی اینستاگرام شرکت مخابرات ایران ، به نشانی bazresi_ tci_iran آماده دریافت تمام نظرها ، پیشنهادات و انتقادات، کارکنان، مشتریان و مخاطبان از مسائل مختلف درون و بیرون سازمان در مسائل مختلف است.

انتهای پیام

دسته بندی: 

برچسب: 

دیدگاه‌ها

تصویر حسینی
من تا حالا و طی چندسال اخیر، بیش لز ده شکایت دارای مستندات و غیرقابل انکار از سوی متخلفین مخابرات، ثبت کردم. اما حتی یکی از انها نیز پاسخ داده نشد و یا اصلاً پیگیری نشدو یا اگر هم پاسخی داده شد، بسیار بیربط و غیرمرتبط با موضوع و در حد یک جمله بوده است و این سامانه، هرگز کارایی ندارد و این خبر و تبلیغ، صرفاً فریب اذهان عمومی باهدف ترغیب مردم به شکایت در این سامانه و عدم ثبت در سامانه 195 میباشد تا آمار شکایت از مخابرات در 195 بالا نرود ...
ارسال شده توسط حسینی در 15 مرداد 99 - 01:27

افزودن دیدگاه جدید

اشتراک در خبرنامه