کد مطلب: 

245919

آغاز دور جدید سرمایه‌گذاری‌های شرکت خطرپذیر «حرکت اول» بر روی استارتاپ‌ها (+گزارش تصویری)

قرارداد سرمایه‌گذاری شرکت خطرپذیر «حرکت اول» بر روی استارتاپ «همراه مکانیک» طی مراسمی به امضا طرفین رسید و به گفته‌ی مدیرعامل حرکت اول، مراسم رونمایی از سرمایه‌گذاری این شرکت بر روی چندین استارتاپ دیگر طی هفته‌های آینده برگزار خواهد شد.
آغاز دور جدید سرمایه‌گذاری‌های شرکت خطرپذیر «حرکت اول» بر روی استارتاپ‌ها (+گزارش تصویری)

به گزارش خبرنگار سیتنا، مهندس محمد مهدی عباسخانی، مدیرعامل حرکت اول طی سخنانی از دور جدید فعالیت این شرکت در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌ها خبر داد و افزود: استراتژی حرکت اول، همراهی با کارآفرینان در حوزه‌های مالی و فنی و اجرایی است؛ به این شکل که علاوه بر تامین مالی مناسب برای افزایش سرعت رشد آن‌ها، تیمی از متخصصان و خبرگان حوزه‌های گوناگون، به عنوان مشاور در کنار کارآفرینان قرار خواهند گرفت و استارتاپ‌ها را در رسیدن به اهداف خود کمک خواهند کرد.

مدیرعامل حرکت اول، استارتاپ «همراه مکانیک» را به عنوان لیدر بازار خرید و فروش و کارشناسی خودرو، یکی از پروژه‌های جذاب سرمایه‌گذاری حرکت اول معرفی کرد و گفت: این استارتاپ در سال پنجم فعالیت خود، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار آنلاین خرید و فروش و کارشناسی خودرو را به دست آورد و امیدواریم با تزریق سرمایه‌ای که اتفاق افتاده است، سرعت رشد و فاصله‌ی این استارتاپ از رقبا را بیش از پیش شاهد باشیم. از مزیت‌های همراه مکانیک می‌توان به تیم باانگیزه، تسلط به بازار و اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای آن اشاره کرد.

لازم به ذکر است؛ پلتفرم «همراه مکانیک» در حال حاضر به عنوان یکی از مراجع ارایه‌ی قیمت‌های واقعی از بازار خودرو بر روی مدل‌های مختلف خودرو شناخته می‌شود که در کنار آن سرویس کارشناسی خودرو و سرویس خرید و فروش نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. این استارتاپ چند مرحله جذب سرمایه از صندوق توسعه تکنولوژی، شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر اسمارت‌اپ و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه  تهران داشته است که در آخرین مرحله توانسته است جذب سرمایه را از حرکت اول داشته باشد.

گفتنی است؛ شرکت خطرپذیر «حرکت اول» در راستای برنامه‌ی راهبردی پنج ساله شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) با مأموریت «تحقق رویای دیجیتال» تأسیس شد، رسالت این شرکت توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال در نقش سرمایه‌گذار جسورانه شرکتی (CVC) گروه همراه اول می‌باشد.

تمرکز اصلی سرمایه‌گذاری حرکت اول شامل کسب و کارهای دیجیتال فعال در حوزه‌های تجارت الکترونیک و تبلیغات، خدمات مالی و بیمه، گردشگری، حمل و نقل، سلامت، آموزش، ارتباطات، رسانه و سرگرمی می‌باشد. شرکت حرکت اول بر روی استارت آپ هایی سرمایه گذاری می‌کند که مراحل رشد اولیه را پشت سر گذاشته و در آستانه رشد سریع باشند.

«حرکت اول» در سال‌های فعالیت خود روی چندین شرکت و استارتاپ سرمایه‌گذاری کرده که در حال حاضر از نام‌های آشنای حوزه فناوری‌اطلاعات هستند. اوبار، آچاره و همراه مکانیک از برترین‌های این سرمایه‌گذاری‌ها تا کنون هستند.

خبرنگار: زهرا طاهری
عکاس: حسین شهلائی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-06-27 18:05

افزودن دیدگاه جدید