کد مطلب: 

242008

آمار واقعی مبتلایان به کرونا را آنلاین ببینید

محققان دانشگاه هاپکینز با هدف ارائه اطلاعات دقیق در خصوص بیماری کرونا به مردم سراسر جهان، ابزاری آنلاین طراحی کردند که داده های واقعی از مراکز معتبر بهداشتی و درمانی را جمع اوری کرده و در صفحه آنلاین به نمایش درمی اورد.
آمار واقعی مبتلایان به کرونا را آنلاین ببینید

به گزارش سیتنا، نگرانی ها در خصوص آمار منتشر شده واقعی در خصوص بیماران مبتلا به کرونا در سراسر جهان در حال افزایش است. بسیاری از سایت های اینترنتی بدون توجه به آمار دقیق منتشر شده از سوی سازمان بهداشت جهانی آمار جعلی را منتشر کرده و تشویش اذهان عمومی را دو چندان می کنند.

برای حل این مشکل مرکز علوم ومهندسی سیستم های مستقر در مریلند(CSSE) واقع در دانشگاه هاپیکنز ، یک داشبورد GIS آنلاین را طراحی و ساخته اند که داده ها مختلف در خصوص ویروس مرگبار کرونا را از جند مرکز معتبر از جمله سازمان بهداشت جهانی و مرکز جهانی کنترل و محافظت از بیماری ها جمع آوری کرده و به کاربران ارائه می دهد.

این صفحه آنلاین تعداد موارد مبتلا به کرونا را در سراسر جهان و همچنین افراد مظنون را نشان داده و  همزمان تعداد کشته شدگان و افراد بهبود یافته و نجات یافته از کرونا را ارائه می دهد. این صفحه همچنین نقشه جهانی از شیوع کرونا را به نمایش درآورده و کشورهای مبتلا را با علامت های روشن نشان می دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-02-27 01:58

افزودن دیدگاه جدید