کد مطلب: 

238305

حضور همراه اول در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند»

سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با حضور همراه اول در بخش نمایشگاهی و نشست‌های تخصصی آن برگزار می شود.
حضور همراه اول در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند»

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از فردا(دوشنبه ۱۸ آذر) به مدت دو روز آغاز به کار کرده و معاون علمی و فناوری رییس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهردار تهران مهمانان ویژه افتتاحیه این رویداد خواهند بود.

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران نیز در این رویداد که با حضور جمعی از متخصصان شهر هوشمند، وزرا و مدیران ارشد دولت و شهرداران تعدادی از کلانشهرهای دنیا، مدیران ارشد شهرداری ها، اعضای شورا‌های اسلامی شهرها همراه است و موضوع استراتژیک «شهر هوشمند» را در دستور کار خود قرار داده است، مشارکت خواهد داشت.

اپراتور اول با هدف ارایه طرح ها و پروژه های هوشمندسازی و گسترش ارتباطات تجاری با سازمان های مرتبط در نمایشگاه جانبی این مراسم حضور داشته و پذیرای بازدیدکنندگان است.

هم زمان با برگزاری این همایش که بر «نقش داده ها در توسعه و مدیریت شهرهای هوشمند» تأکید خواهد داشت، نشست های تخصصی داخلی و بین المللی با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند و کارگاه های ارائه محصول و معرفی خدمات در زمینه مدیریت شهری نیز برپا می شود که مرتضی طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در نشستی تخصصی به بررسی موضوع «عدم قطعیت های توسعه نسل پنجم ارتباطات در شهرهای هوشمند» خواهد پرداخت.

همچنین در حاشیه این رویداد نمایشگاهی بزرگ در فضایی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع، با حضور شرکت های بزرگ تخصصی و سازمان هایی که در موضوعات مرتبط با شهر هوشمند خدمات و محصولی برای عرضه دارند، برگزار خواهد شد.

نشست تخصصی «عدم قطعیت های توسعه نسل پنجم ارتباطات در شهرهای هوشمند» روز سه شنبه ۱۹ آذر از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ در سالن سعدی سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران با حضور حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-12-08 16:26

افزودن دیدگاه جدید