کد مطلب: 

232630

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: شفاف سازی در اطلاع رسانی مبنای توسعه است

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: شفاف سازی در اطلاع رسانی مبنای توسعه است و رسانه ها با اطلاع رسانی موثر و صحیح به مردم زمینه سالم‌سازی، پاک دستی و روان سازی فرایند ها را در مجموعه سازمان تقویت می‌کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: شفاف سازی در اطلاع رسانی مبنای توسعه است

به گزارش خبرنگار سیتنا، غلامحسین مظفری، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در یک نشست با دست‌اندکاران یک رسانه‌ی محلی در کیش، شفاف سازی را مهم ترین اصل فعالیت های سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و افزود: شفاف سازی در اطلاع رسانی مبنای توسعه است و رسانه ها با اطلاع رسانی موثر و صحیح به مردم زمینه سالم‌سازی، پاک دستی و روان سازی فرایند ها را در مجموعه سازمان تقویت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، افزود: به دلیل روند وقت گیر کارهای اجرایی گاه امکان تعمق در جزئیات و زوایای مختلف فعالیت ها برای مسئولان جزیره کیش میسر نیست و رسانه ها در این میان باید با نگرش هوشمندانه به زوایای مختلف جامعه و ارائه ایده های جدید راهگشای مسئولان سازمان باشند.

وی فعالیت حرفه ای رسانه ها را عامل ایجاد اعتماد، نشاط و امید در جامعه برشمرد و تاکید کرد: ساکنان کیش حق دارند از جزئیات اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای و یا دلایل معوق ماندن و یا طولانی شدن برخی ازآنها اطلاع داشته و سازمان نیز خود را ملزم به پاسخگویی می داند و در این میان رسانه ها باید برای تقویت این فضای تعامل و همکاری بین مردم و سازمان فعالیت موثری داشته باشند.

دکتر مظفری همچنین از ایجاد پارلمان زنان در کیش خبر داد و تصریح کرد: راه اندازی پارلمان زنان با هدف ایجاد ساختار مناسب برای حضور جدی و موثر و مشارکت واقعی بانوان جزیره کیش در تصمیم گیری ها و فعالیت های اجتماعی و اقتصادی منطقه در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرارگرفته و به زودی اجرایی می شود.

وی افزود: پس از بررسی های وضعیت بانوان جزیره کیش و اینکه شمار فراوانی از بانوان توانمند، با انگیزه و سخت کوش امکان ارائه توانمندی های خود در عرصه های مرتبط را نداشته و ساختار مناسب برای بهره مندی از تجارب و توان تخصصی آنها فراهم نیست، ایده ایجاد پارلمان زنان در کیش شکل گرفت و تلاش می کنیم با اجرایی شدن آن و حمایت از جایگاه و شان این تشکل و تعیین صحیح اصول ساختاری پارلمان، فضای مطلوبی برای مشارکت واقعی بانوان جزیره کیش درعرصه  های مختلف فراهم شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-22 12:42

افزودن دیدگاه جدید