کد مطلب: 

232128

استفاده از سیستم‌عامل جدید هوآوی در تلویزیون‌های هوشمند "هونور"

تلویزیون‌های هوشمند "هونور" از سیستم‌عامل جدید شرکت چینی هوآوی استفاده می‌کند. این اقدام برای مقابله با تحریم‌های آمریکا پیش‌بینی شده است. شرکت‌های آمریکایی برای تلفن‌های هوشمند هوآوی محدودیت‌هایی پیش بینی کرده‌اند.
استفاده از سیستم‌عامل جدید هوآوی در تلویزیون‌های هوشمند "هونور"

به گزارش سیتنا به نقل از دویچه وله، به دنبال تحریم شرکت هوآوی از سوی آمریکا و ایجاد محدودیت برای استفاده از سیستم‌‌عامل آندروید در تلفن‌های هوشمند این شرکت، مسئولان هوآوی هفته گذشته سیستم‌عامل خود را راه اندازی کردند. سیستم‌عامل شرکت چینی هوآوی "هارمونی‌" (HarmonyOS) نام دارد.

سایت "اشپیگل‌آنلاین" هم با انتشار گزارشی از به کار گیری سیستم عامل "هارمونی" در تلویزیون‌های هوشمند با وضوح چهار کی (4K) خبر داده است.

گفته می‌شود که شرکت "هونور" (Honor) که تولید کننده تلویزیون‌های هوشمند با وضوح تصویری (4K) است، از این سیستم‌عامل بهره خواهد گرفت.

لازم به یادآوری است که شرکت "هونور" از جمله شرکت‌های زیر مجموعه شرکت هوآوی به شمار می‌آید.

شرکت هوآوی آخر هفته گذشته اقدام به رونمایی از این تلویزیون هوشمند نمود. تلویزیون هوشمند یاد شده در اندازه ۵۵ اینچ و با قیمتی معادل ۵۰۰ یورو روانه بازار می‌شود.

قرار است این مدل از تلویزیون‌های هوشمند با سیستم‌عامل "هارمونی" از روز ۱۵ اوت رسما برای فروش به بازارهای بین‌المللی عرضه شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-12 22:26

افزودن دیدگاه جدید