کد مطلب: 

225826

هواوی: اتهام‌های دولت آمریکا به ما را باور نکنید، صرفا سیاسی است!

شرکت هواوی در اقدامی غیرمتعارف آگهی تمام صفحه‌ای در روزنامه وال‌استریت ژورنال منتشر کرده و در آن از مخاطبان خواسته همه آنچه می‌شنوند را باور نکنند.
هواوی: اتهام‌های دولت آمریکا به ما را باور نکنید، صرفا سیاسی است!

به گزارش سیتنا به نقل از بی بی سی، کاترین چن، مدیر اجرایی این شرکت در نامه‌ای سرگشاده به رسانه‌های آمریکایی از آنها خواسته با دیدار از این شرکت، سوءتفاهم‌های ایجاد شده توسط دولت آمریکا را از میان ببرند.

آمریکا اخیرا از متحدان خود خواسته است برای دفاع از "امنیت ملی" از تولیدات هواوی استفاده نکنند.

برخی دولت‌ها با عملی کردن خواسته آمریکا شرکت هواوی را در موضع دفاعی قرار داده‌اند.

خانم چن رییس هیات مدیره هواوی در این نامه نوشته است: به امید اینکه یکدیگر را بهتر درک کنیم برایتان می‎نویسم. در سال‌های گذشته دولت آمریکا سوءتفاهم‌هایی را درباره ما ایجاد کرده است.

این نخستین تلاش هواوی برای ترمیم چهره خود در غرب نیست. این شرکت اخیرا با اتکا به محبوبیت ورزش در نیوزیلند آگهی‌هایی را در دو روزنامه اصلی این کشور منتشر کرد. در این آگهی آمده بود "۵جی بدون هواوی مثل راگبی بدون نیوزیلند است.

آمریکا، استرالیا، و نیوزیلند تاکنون تامین تاسیسات شبکه ارتباطی و اینترنتی خود توسط هواوی را ممنوع کرده‌اند.

هواوی یکی از شرکت‌های پیشرو در تکمیل اینترنت ۵جی است، اینترنت ۵جی یکی از محورهای جنگ تجاری فعلی آمریکا و چین است.

آمریکا در عین‌حال به دنبال تعقیب قضایی این شرکت و مدیر ارشد مالی ارشد آن منگ وانژو است. خانم وانژو متهم ابه ارتکاب پولشویی، فساد بانکی و سرقت اسرار تجاری شده است.

شرکت هواوی هرگونه کار خلافی را انکار کرده و رنگ ژنگفی، بنیان‌گذار آن اخیرا به بی‌بی‌سی گفته است که دستگیری خانم وانگژو، دختر او، انگیزه سیاسی داشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-03-01 22:54

افزودن دیدگاه جدید