کد مطلب: 

287879

ارائه فناوری‌های جدید هواوی برای دیجیتالی‌کردن شرکت‌های کوچک و متوسط

در نمایشگاه «هوواوی کانکت ۲۰۲۳»، فناوری‌های تازه شرکت هواوی به شرکت‌های کوچک و متوسط ارائه می شود تا آسانتر به‌سوی دیجیتالی‌شدن و سازگاری با محیط زیست پیش بروند.
هواوی

به گزارش سیتنا به نقل از یورونیوز، کدام فناوری‌های تازه به شرکت‌های کوچک و متوسط کمک می‌کند تا آسانتر به‌سوی دیجیتالی‌شدن و سازگاری با محیط زیست بروند؟

کریس برنز، خبرنگار یورونیوز برای یافتن پاسخ این پرسش، سری به نمایشگاه «هوواوی کانکت ۲۰۲۳» در پاریس زده است.

در این نمایشگاه دریس اک، مدیر سیاست‌گذاری «گروه انرژی خورشیدی اروپا» که سخنران کنفرانسی در زمینه انرژی‌های پاک است می‌گوید که استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در اروپا به‌سرعت در حال رشد است و برای نمونه در سال ۲۰۲۳ حدود ۴۰ گیگاوات برق از منابع خورشیدی در اروپا تولید شده که نسبت به سال گذشته افزایشی ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین رشد فناوری سبب شده سیستم‌ها، شبکه‌ها، و ابزارهای ذخیرهٔ انرژی بهتر شوند.

کنت فردریکسن، معاون اروپایی شرکت هوواوی نیز برخی از فناوری‌های دیجیتالی این شرکت را در زمینه‌های مختلفی از جمله فروش، آموزش و حمل‌ونقل معرفی می‌کند. 

یکی از این فناوری‌ها سبب می‌شود وسایل باربریِ خودران با سهولت و ایمنیِ بیشتر در انبارهای عظیم تردد کنند و دیگری که نوعی کارت‌ خرید هوشمند است در فروشگاه به موبایل خریدار متصل می‌شود و اسکن‌کردن اجناس را تسهیل می‌کند. همچنین اتیکت‌های قیمت دیجیتالی این شرکت به اینترنت متصل‌اند و به‌سرعت به‌روز می‌شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-11-25 09:51

افزودن دیدگاه جدید