کد مطلب: 

221015
دبیر ستاد توسعه‌ی ICT معاونت علمی ریاست جمهوری:

فیلم/ اکوسیستم حمایت از شرکت‌های "خلاق و فناور" در مرحله‌ی اجرا قرار گرفته است/ شرکت‌های متقاضی برای ثبت درخواست به سایت معاونت علمی مراجعه کنند

دبیر ستاد توسعه‌ی فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: بخشی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرایط قانونی احراز شرکت‌های دانش بنیان را نداشتند، لذا اکوسیستم جدیدی تحت عنوان حمایت از شرکت های خلاق و فناور طراحی شد و هم اکنون در مرحله‌ی اجرا قرار گرفته است.
فیلم/ اکوسیستم حمایت از شرکت‌های "خلاق و فناور" در مرحله‌ی اجرا قرار گرفته است/ شرکت‌های متقاضی برای ثبت درخواست به سایت معاونت علمی مراجعه کنند

دکتر "مهدی فقیهی" که در محل دفتر مرکزی سیتنا حضور یافته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون دستیابی به توسعه و اقتصاد دانش بنیان از طریق توسعه‌ی شرکت‌های دانش بنیان سخن گفت.

وی در عین حال اظهار کرد: بخشی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات شرایط قانونی احراز شرکت‌های دانش بنیان را نداشتند، لذا اکوسیستم جدیدی تحت عنوان حمایت از شرکت های خلاق و فناور طراحی شد که هم اکنون در مرحله‌ی اجرا قرار گرفته است.

فقیهی از شرکت‌هایی که شرایط احراز شرکت های خلاق و فناور را دارند درخواست کرد که برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاونت علمی ریاست جمهوری بخش شرکت های خلاق مراجعه کنند.

گفت‌وگوی تصویری دبیر ستاد توسعه‌ی ICT معاونت علمی ریاست جمهوری با سیتنا را ببینید:

فیلمبردار: حسین شهلائی - تنظیم: زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-11-14 13:46

افزودن دیدگاه جدید