کد مطلب: 

220833
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، راهکارهای مختلف مدیریت پیامک های تبلیغاتی را در قالب انیمیشنی نشان داده است.
انیمیشن/ راهکارهای مختلف مدیریت پیامک های تبلیغاتی

به گزارش سیتنا، مهندس حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در اینستاگرامش نوشت:

دریافت پیامک های تبلیغاتی همیشه یکی از موضوعاتی بود که بیشترین حجم شکایت ها را در سامانه ۱۹۵به خود اختصاص داده بود. در طی چند سال گذشته راهکارهای مختلفی را با همفکری همکارانم در رگولاتوری برای حل مشکل دریافت ناخواسته پیامک های تبلیغاتی انبوه، که گاهی به دلیل تعدد حالت مزاحم پیدا می کرد، عملیاتی کردیم. با مدیریت ارسال پیامک ها از سرشماره های تبلیغاتی، ارسال پیامک از خطوط شخصی رایج شد که در حال حاضر با هدف حمایت از حقوق مشترکان، با نظارت رگولاتوری، این شماره ها نیز قطع می شود. در این انیمیشن کوتاه راهکارهای مختلف مدیریت پیامک های تبلیغاتی به روشنی بیان شده است. با نشر و به اشتراک گذاری آن کمک کنیم آگاهی کاربران در برخورد با موضوعات اینچنینی افزایش یابد.

دسته بندی: 

برچسب: 

افزودن دیدگاه جدید

اشتراک در خبرنامه