کد مطلب: 

248840
دبیر کمیسیون تنظیم مقررات در گفت‌وگو با سیتنا:

پروانه‌‌های شرکت‌های FWA برای ارائه خدمات 5G تا ۱۴۰۷ تمدید شد/ مشارکت فعال دولت در سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های شبکه‌ ملی اطلاعات با بازنگری در حق‌السهم اپراتورها میسر می‌شود/ مدل مجری طرح USO برای افزایش سرمایه گذاری دولت در توسعه‌ روستایی ارائه می‌شود

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات، گفت: کمیسیون امروز سازمان تنظیم مقررات را مکلف کرد برای توجیه اقتصادی سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساختهای ارتباطی شبکه ملی اطلاعات، بازنگری در میزان حق‌السهم پرداختی اپراتورها به دولت را آغاز و امکان مشارکت فعال دولت در سرمایه‌گذاری توسعه زیرساختها را در دستور کار قرار دهد.
پروانه‌‌های شرکت‌های FWA برای ارائه خدمات 5G تا ۱۴۰۷ تمدید شد/ مشارکت فعال دولت در سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های شبکه‌ ملی اطلاعات با بازنگری در حق‌السهم اپراتورها میسر می‌شود/ مدل مجری طرح USO برای افزایش سرمایه گذاری دولت در توسعه‌ی روستایی ارائه می‌شود

حسین فلاج جوشقانی، دبیر کمیسیون تنظیم مقررات در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، گفت: کمیسیون تنظیم مقررات، امروز به اتفاق آرا، اصول حاکم بر تمدید پروانه‌های FWA را تصویب کرد. بر این اساس پروانه فعالیت این شرکتها تا سال ۱۴۰۷ تمدید شد. همچنین کمیسیون با وضع مقرراتی، امکان ارائه‌ی خدمات نسل پنجم توسط این شرکتها را فراهم  کرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: همچنین کمیسیون امروز سازمان تنظیم مقررات را مکلف کرد برای توجیه اقتصادی سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساختهای ارتباطی شبکه ملی اطلاعات، بازنگری در میزان حق‌السهم پرداختی اپراتورها به دولت را آغاز و امکان مشارکت فعال دولت در سرمایه‌گذاری توسعه زیرساختها را در دستور کار قرار داده و گزارشی برای اتخاذ تصمیم به کمیسیون ارائه نماید.

فلاح خاطرنشان کرد: افزایش سرمایه گذاری دولت در توسعه روستایی، با توجه به مقوله‌ی مهم عدالت آموزشی از دیگر بحثهای جلسه امروز بود که بنا شد سازمان و مجری طرح USO طرح و‌ مدل اقتصادی خود را در جلسه آینده برای تصمیم گیری نهایی ارائه نمایند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات گفت: همچنین کمیسیون از تلاشهای سازمان تنظیم مقررات برای احقاق حقوق مشترکین و برخورد با گرانفروشی اپراتورها تقدیر کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-09-13 13:49

افزودن دیدگاه جدید