کد مطلب: 

215288

مهدی طبائی فضلی به عنوان مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان قم منصوب شد

مراسم تودیع مهندس مهرداد ترابیان و معارفه مهندس مهدی طبائی فضلی، مدیرکل جدید ارتباطات زیر ساخت استان قم با حضور صادقی استاندار قم، خضردوست عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، همتی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگوئی به شکایات، نظرپور مدیرکل ارتباطات زیرساخت شهرستان‌های استان تهران و امور هماهنگی، احمدوند معاون دفتر مدیرعامل و روابط عمومی و امور بین الملل، ترابیان مدیرکل سابق زیرساخت استان، دهناد مدیرعامل مخابرات قم و عضو هیات مدیره همراه اول و جمعی از مدیران, در قم برگزار شد.
مهدی طبائی فضلی به عنوان مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان قم منصوب شد

به گزارش سیتنا، در این مراسم با تقدیر و تکریم از خدمات مهرداد ترابیان در طول مدت مسئولیت، مهدی طبائی فضلی به عنوان مدیرکل جدید  استان معرفی شد.

در این مراسم مهندس صادقی استاندار استان قم، با ارائه گزارشی از ظرفیت های ارتباطی موجود در استان بر ضرورت منافع ملی تاکید کرد و گفت: با استفاده از امکانات موجود می توانیم به افزایش میزان بهره وری در کشور بدون صرف هزینه مضاعف کمک کنیم.

وی، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مهرداد ترابیان اظهار کرد : استان قم در سطح کشور از نظر زیرساخت های ارتباطی به دلیل اقدامات خوبی که صورت گرفته است در جایگاه مطلوب و قابل قبولی قرار دارد.

مهندس صادقی، بر لزوم  صرفه جوئی عملی تاکید کرد و ضمن اشاره به مسائل جاری کشور، افزود:   با توجه به شرائط موجود کشور باید سعی کنیم با عملکردمان برای کشور هزینه و چالش ایجاد نکنیم لذا با حمایت هائی که صورت خواهد گرفت امیدواریم با همکاری مدیرکل جدید ارتباطات زیرساخت استان خدمات بهتری ارائه شود.

همچنین مهندس خضردوست عضو هیات مدیره، ضمن تشکر از حمایت ها و توجه خاص مجموعه استانداری به حوزه ICT استان بویژه شرکت ارتباطات زیرساخت، به ارائه گزارش مختصری از نقش این شرکت در حوزه ارتباطات پرداخت و اظهار داشت: مدیریت ارتباطات بین الملل، اینترنت و تامین بستر ارتباطی ثابت و همراه در اختیار شرکت ارتباطات زیرساخت است.

وی، با اشاره به شرائط موجود کشور بر لزوم صرفه جوئی تاکید کرد و گفت: ایران به دلیل تحریم های ظالمانه درگیر جنگ اقتصادی است و باید عرصه فعالیت به نحوی باشد تا ارائه خدمات برای ملت تعطیل نشود و بتوانیم بر فعالیت هایمان ادامه دهیم.

مهندس خضر دوست، در پایان ضمن تشکر از حمایت ها و همکاری های استانداری , همدلی مجموعه مدیران حوزه ict  را ارزشمند دانست.

همچنین در این مراسم مهندس همتی و مهندس نظرپور به بیان گزارش مختصری از فعالیت های شرکت ارتباطات زیرساخت پرداختند.

مهدی طبائی فضلی، نیز ضمن تشکر از حضور مهندس خضر دوست و سایر مدیران در این مراسم , از فعالیت ها و زحمات مهندس مهرداد ترابیان در طول دوران مسئولیت تقدیر و به تشریح برنامه های خود در استان پرداخت.

در ادامه مهندس خضردوست و هیات همراه در نشست صمیمانه همکاران اداره کل زیرساخت استان قم شرکت کرده و به سوالات مطروحه از سوی آنان پاسخ داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-08 11:13

افزودن دیدگاه جدید