کد مطلب: 

214395

پروژه‌ی سر کار گذاشتن مردم به روش ایران خودرو/ سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو همزمان با زمان ثبت نام از دسترس خارج شد!

پس از آنکه دو شرکت سایپا و ایران خودرو با کاهش عرضه به بازار به دلایل مختلف باعث شدند که قیمت خودروها تا درصد قابل توجهی افزایش پیدا کند، با فشار مردم و مسوولان این دو شرکت تصمیم گرفتند در قالب طرح فروش عید فطر، عرضه را به بازار آغاز کنند و مدیرکل صنایع محرکه وزارت صنعت هم اعلام کرد حباب قیمتی شکسته خواهد شد.
پروژه‌ی سر کار گذاشتن مردم به روش ایران خودرو/ سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو همزمان با زمان ثبت نام از دسترس خارج شد!

به گزارش سیتنا، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از اجرای مرحله دوم فروش ویژه محصولات ایران خودرو به مناسبت عید سعید فطر از صبح امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه خبر داده بود.

بنا بر اظهارات خان کرمی، معاون فروش ایران خودرو قرار بود امروز 100 هزار خودرو در قالب طرح های فروش نقدی و اعتباری عرضه شود. اما از ساعت 10 صبح امروز و همزمان با ساعت آغاز فروش اینترنتی محصولات این شرکت، سایت فروش شرکت ایران خودرو از دسترس خارج شد؛ این در حالی است که هنوز اعلام نشده که این مشکل به دلیل هجوم مردم برای خرید خودرو صورت گرفته یا سایت دارای ایراد فنی است.

برخی کاربران سیتنا در تماس با این رسانه اطلاع دادند که علی رغم تلاش کاربران برای دسترسی به سایت فروش ایران خودرو، این صفحه در دسترس نیست و در دقایقی هم که امکان دسترسی به این صفحه میسر شده است، خودرویی برای فروش ارائه نشده و صفحه خالی بوده است.

قرار بود سایت فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir نسبت به نام نویسی اقدام کند.

تکمیلی

حدود ساعت 12 ظهر امروز و برای دقایقی سایت فروش ایران خودرو در دسترس قرار گرفت و تنها طرح های مشارکتی و پیش فروش خودرو برای سال 98 در دسترس مخاطبان قرار داده شد و مجددا سایت از دسترس مخاطبان خارج شد.

به نظر می رسد روش های اینچنینی برای ثبت نام خودرو آنهم توسط شرکت های تولیدکننده خودروی داخلی همچون ایران خودرو و سایپا روش مطمئن و مناسبی برای کنترل قیمت ها در بازار خودرو نیست و در صورت امکان ثبت نام آنهم برای گروهی خاص تنها می تواند به عنوان راه حل کوتاه مدت و مقطعی مورد استفاده باشد!

برخی کاربران نیز اطلاع دادند که موفق به ورود به سایت فروش ایران خودرو و انتخاب نوع خودرو شدند ولی در ادامه پروسه‌ی ثبت نام موفق با واریز وجه نشدند.

حدود ساعت 14:30 هم فروش قطعی محصولات ایران خودرو برای تحویل نیمه دوم سال 97 هم برای دقایقی در دسترس قرار گرفت که برخی محصولات که اختلاف قابل توجهی با قیمت های بازار داشت تکمیل ظرفیت شده بود و امکان ثبت نام وجود نداشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-17 11:36

دیدگاه‌ها

تصویر علی
واقعا همه رو سر کار گذاشتن ...پیش فروش ها برای یکسال و نیم بعد با سود مشارکت حداقلی و تنها خودروی فروش فوری یکعدد وانت !!! خوب نشستند و محاسبه کردند که پول ها رو سرمایه گزاری کنند و در ضمن آمار مرگ و میر رو هم در اون لحاظ کرد ه اند (همچنین شی تو شیر شدن اوضاع) به این نتیجه رسیدند که سودش بیشتر از وضعیت فعلی است
ارسال شده توسط علی در 27 خرداد 97 - 14:57
تصویر ابراهیم
با سلام من امروز قبل از ساعت ده صبح وارد سایت فروش اینترنتی ایران خودرو شدم .متاسفانه فروش اینترنتی برای عموم یک نمایش عوام فریبانه بود چون ابدا اجازه وزود به کسی داده نمیشد و بلاقفاصله پس از ورود عمومی با پرشدن ظرفیت ها مواجه شدیم من با گرفتاری زیاد وارد پیش خرید قطعی هایما شدم ولی بعد پرکردن فیلد مشخصات گزینه انتخاب استان و شهر توسط خود سایت غیر فعال شده یود و. فقط گزینه انصراف فعال بود نهایتا هم بسته شد و نتونستم ثبت نام کنم از کلیه مراحلی هم که توضیح دادم اسکرین شات گرفتم و به عنوان مدرک موجوده اگه کسی خواست می تونم در اختیارش بزرام ولی فقط می تونم بگم برای این نوع عملکرد غیر واقعی متاسفم.
ارسال شده توسط ابراهیم در 27 خرداد 97 - 14:22
تصویر سلام
یه سایت محدود برای فروش نامحدود خوب معلوم هنگ میکنه آقا اول زیر ساخت رو درست کنید بعد برید دنبال فروش نامحدود..البته در خوش بینانه ترین حالت.
ارسال شده توسط سلام در 27 خرداد 97 - 13:34
تصویر علی
با سلام ، واقعا سر کاری است چون من ده ها بار امتحان نمودم و حتی تا مرحله پرداخت جلو رفتم ، ولی پس از انتخاب بانک جهت واریز سیستم مجددا قطع می شد. خب اگر قصد دادن خودرو را به همه ندارند و خودروها سفارشی خارج می شود ، لطفا وقت مردم رو نگیرید.
ارسال شده توسط علی در 27 خرداد 97 - 13:00

افزودن دیدگاه جدید