کد مطلب: 

214320

کار خوب و با کیفیت ایرانی در فناوری اطلاعات انتخاب و معرفی می‌شود

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف حمایت از کالای ایرانی، فراخوان انتخاب و معرفی کارخوب و با کیفیت ایرانی را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT اعلام کرد.
کار خوب و با کیفیت ایرانی در فناوری اطلاعات انتخاب و معرفی می‌شود

به گزارش سیتنا، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال حمایت از کالای ایرانی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد، پس از بررسی مقدماتی توسط هیات داوری، با رای و انتخاب مردم نسبت به معرفی کار خوب و با کیفیت ایرانی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با موضوعات محوری زیر، اقدام کند.

بنابراین از تمام شرکت های متقاضی که تقاضای ارزیابی کار خوب و با کیفیت ایرانی که محصول یا خروجی آنها مرتبط با عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و یا از پلتفرم‌های آن استفاده کرده باشند و موقعیت فیزیکی آن ها در محدوده جغرافیایی ایران باشد، دعوت می‌شود، حداکثر تا تاریخ 15 تیرماه امسال فرم مربوطه، درخواست و مستندات خود را به پست الکترونیکی javanan@ict.gov.ir ارسال کنند.

موضوعات محوری این فراخوان شامل است از:

خدمات مبتنی بر ویدئو، خدمات و ابزارهای پایه فناوری اطلاعات، آموزش، بهداشت و سلامتی، تبلیغات و بازاریابی، جمع سپاری، حمل و نقل، خدمات ابری و CDN، خرده فروشی، رسانه، شبکه های اجتماعی و ابزارهای وابسته، فناوری های مالی (فین تک)، خدمات عمومی، مدل و لباس، ابزارهای مبتنی بر نقشه، موسیقی، نیازمندی، توان یابان، پیام رسان، کاریابی، گردشگری، زنان و خانواده، محیط زیست، بازی و سرگرمی، تجهیزات، کالا و لوازم، کشاورزی، اینترنت اشیا (IOT)، سبک زندگی، کودک و نوجوان، دینی و مذهبی، امنیت، کتاب، خدمات غذا و رستوران، ورزش، فرهنگی و هنر، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و سایر.

در فرم فراخوان شناسایی، ارزیابی، انتخاب و معرفی کار خوب و با کیفیت ایرانی نوشته شده: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال حمایت از کالای ایرانی، به منظور ترویج محصولات ایرانیِ عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد پس از بررسی‏ های‏ مقدماتی توسط هیئت داوری، با رأی و انتخاب مردم نسبت به معرفی کار خوب و باکیفیت ایرانی در موضوعات محوری پیوست، اقدام ‏کنند.

از تمامی شرکت‌‏های متقاضی که دارای شرایط ذیل هستند دعوت می‏‌شود حداکثر تا تاریخ 15/04/1397، فرم مرتبط را مطابق راهنمای پیوست، تکمیل و به همراه مستندات مرتبط به پست الکترونیک javanan@ict.gov.ir ارسال کنند.

محصول یا خروجی شرکت متقاضی باید مرتبط با عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده یا از پلتفورم‏ های آن  استفاده کرده ‏باشد؛ هر محصول یا خروجی مرتبط با متقاضی فقط یک بار حق شرکت در فراخوان را دارد؛
موقعیت فیزیکی شرکت متقاضی در محدوده جغرافیایی ایران باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-15 13:16

افزودن دیدگاه جدید