کد مطلب: 

210963

"وزیر ارتباطات به شدت با فیلترینگ تلگرام به عنوان تنها راهکار مخالفت است"

طیبه سیاوشی، درباره تصمیم احتمالی شورای عالی فضای مجازی برای فیلتر تلگرام، گفت: درباره شایعه فیلتر تلگرام از وزیر ارتباطات سوال کردم، ایشان گفت «احتمالش وجود دارد اما من به شدت با فیلتر به عنوان تنها راهکار مخالفم».
"وزیر ارتباطات به شدت با فیلترینگ تلگرام به عنوان تنها راهکار مخالفت است"

به گزارش سیتنا، طیبه سیاوشی، نماینده مجلس در گفت‌وگو با سایت "رویداد ۲۴" با اشاره به مخالفت اکثریت مجلس با مسدودسازی تلگرام و "محدود کردن آزادی بیان" گفت که وزیر ارتباطات دولت روحانی نیز در پاسخ به پرسش او، "به‌شدت" با فیلترینگ تلگرام "به عنوان تنها راهکار" مخالفت کرده است.

این عضو فراکسیون زنان مجلس در ادامه افزوده است: «بحث شایعه فیلتر تلگرام پس از ناآرامی‌ها بارها مطرح شده است. ولی نمی‌دانم شایعه آخر در کجا مطرح شد؛ اما آنچه مسلم است اینکه از طریق شورای عالی فضای مجازی مطلبی اعلام نشده، چرا که اساسا این موضوع از وظایف این شورا نیست».

به گفته سیاوشی، «شورای عالی فضای مجازی وظایفی مانند نظارت را بر عهده دارد، اما فیلترینگ در حیطه اختیارات و جزو وظایف آن نیست».

این نماینده مجلس همچنین با انتقاد از انتشار خبر فیلتر شدن قریب‌الوقوع تلگرام توسط رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: «بحثی که توسط آقای بروجردی اعلام شد باید از سوی یک مرجع رسمی مانند رییس شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی به صورت شفاف اعلام شود».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-04 03:51

افزودن دیدگاه جدید